Jennys tankar

Kom ihåg...

Publicerad 2009-02-12 22:26:45 i Allmänt,

Hej hej!

Så snart är det den 14:e, alla hjärtans dag.. Skulle ha firat med goda vänner.. Men alla är typ livrädda för mig nu =/..
Tycker lite synd om mig själv...
Kanske blir en snabbdejt med tösera, men vi får se..

Annars tänkte jag tvinga Magnus att vara social, han skulle ju ut och träffa sin donna.. Inte så att de ska ha romantiskmiddag och jag tvingar mig på.. Utan de ska ut och festa..
jag skulle gärna ut och svänga mina ludna, vill ut och ha högklackat och dricka färgglada drinkar, alkoholfria naturligtvis!

Nåt får ja väl ta att hitta på iaf..

Iaf imorse åkte ju broder, han ska ju ut och åka båt..
Så jag och misse maouen är helt ensamna nu och naturligtvis ska de krångla då...

Försökte tända lampor förut, visst de lyste, men ett stearinljus hade gett mer ljus..
Ringde morbror som försökte förklara vad jag skulle göra..

Ner i mörkret och leta proppar och naturligtvis skulle mammas nya värmepumpsgrej.. Ett stort schabrak som står i källarn.. Den larma och hade stängt av sig.. jaha???

va Jenny göra nu då?
jag har aldrig pillat på den där..
Snälla morbror försökte förklara för mig och efter många knapptryck och en del svordomar så fick jag iaf igång den.. *yeahy*

Duktig Jenny!

Måste upp tidigt imorgon och hinna tanka bilen oxå..

Ska också skynda mig hem imorgon för att ta lite kort och mila till mamma.. Japp ja har minsann minst lika roligt här hemma..

Har oxå varit och handlat idag, handla e nåt ja inte gillar.. Vet aldrig va ja ska köpa.. Visste bara att ja skulle ha mat och att jag var sugen på nåt..
å de e inte mycket att gå på när man hoppar in på orrby en kväll..


Ända sen de där, så har de blivit svårt att hålla styr på tankarna..
Försöker tvinga huvvet till NEJ, för man kan ju inte tvinga nån att bli nåt de inte vill..
Klara mig själv, till de blir nåt annat typ..


Jaja de var nog allt för mig

pössen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-13 03:30:36

Stackars du, vad det kranglar for dej... tur att Anders finns tillhands, men du verkar klara det bra ocksa. Har landat pa Maui nu skulle skicka varldens finaste beach-bild men datorn ar bakom galler sa jag kan inte ladda in bilderna!!!

Pavag till beachen nu.

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela