Jennys tankar

Pladder

Publicerad 2009-02-02 21:33:51 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så nu börjar huvvet komma med, känns som att hur jag än vrider och vänder på de så blir de surt.
Men ja ska ringa,har bestämt mig för de!
Inte så att nån har hört av sig och gett mig nån förklaring lr tips, så nu blir det så här.

Iaf s idag började VFU'n, ska bli spännande, fast de e en del uppgifter som ska hinnas med. Har oxå skrivit en hel drös med mål, lr ja har börjat på dem iaf.

Så mycket man vill lära sig och kunna, så det är svårt att hålla isär allt.
Försäkringar och sånt som man ska ha koll på..
Har äntligen skaffat gravidförsäkring oxå, sitter och läser lite om barnförsäkringar så man vet va man ska välja sen.
Men vilken djungel de e!!
Finns det nåt som är bättre än de andra, för man vill jue ändå ha det bästa åt sitt barn.
Måste hålla på med lite barngrejer, eftersom jag inte vill börja köpa nåt än. Så då får de bli att läsa massa nyttigt :P.


De e så gött tt bara koncentrera sig på magen nu, ja lite på skolan oxå..
Men inget annat liksom, sen beslutet kom så är det som allt lättat, för mig var det helt rätt och känner mig verkigen glad över det hela.

Tror det var meningen det här, finns ingen chans i helvetet nu liksom, jag tror X räddade mig på nåt sätt.. så jag borde kanske tacka för de.. Japp mina andliga, va det nu var får tack titt som tätt, fast jag ska bättra på mig.. Glömmer bort att tacka ibland.


Imorgon blir de VFU som vanligt, 3 veckor framför mig av tidiga morgonar och sena kvällar *jippie*


Pössen och Kramen


Just de har fått en kamera av mamma, så nu måste ja ju börja ta mer kort :P

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-02 23:18:03

Duktig tös!!! Men som sagt, glöm inte att tacka, hihi... kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela