Jennys tankar

Cheers

Publicerad 2009-02-02 21:07:54 i Allmänt,

Hejsan hoppsan fallerallera!
Ja nåt sånt där klatchikt och småfilurigt, med lagom skoj i blicken.

Det är väl dax att uppdatera här!
Sitter ju och klagar på alla andra, så de e bäst ja skyndar mig innan någon klagar på mig..

Så helgen då..

Har haft jättekul i helgen, vaktar tungan noga nu..
Oftast kommer de från andra, men inte från min mun..
Känner mig stark!

Jag och Maria skulle ut.. Lyckades få Magnus festsugen så han hängde på.. haha stackarn.
Iaf så satt vi hos Maria och förfesta, jag på fanta som vanligt..



Sen bar det av till Cheers, var tydlige nåt band som spela.. Hann lyssna på en låt sen gick vi.
Just de, ja skulle beställa en alkoholfri drink, nt som tydligen ingen i grums hört talas om :P
"Vill du ha redbull och dricka?"
"nej, inge redbul!"
De sluta med att ja fick ett glas juice hahahaha..

Iaf efter att ha fått lite grattis för magen, som by the way har växt som bara den (tycker jag iaf).
Passar min tunga noga ska ja säga er, en sak har jag lärt mig av den sista...


Iaf träffa Putte och Jörgen på cheers, hejja på dem..
Sen skulle Magnus träffa sin brutta så vi brumma in till staden. Putte och Jörgen hade töligt i Grums så de hängde på.

Samtalsämnet i bilen var för roligt.. hahaha man lär sig nåt nytt varje dag

Dumpa dem vid nöjes och for hem fort som bara den, jag har kommit in i den här "kiss-perioden" Poff så måte jag bara ha en toalett.

Iaf här hemma så avsltades natten med en liten filmkväll, arron och nielsen var här.
Arron tyckte ja skulle föda bebisen en månad för tidigt så ja kunde pricka in hans födelsedag =P.. Tror ja struntar i hans tips =P.

Har oxå kommi in i nån period när jag gillar skräckfilmer, lr ja vissa iaf..  Jag vill bli smårädd!
Fast så låter de nog inte när ja ska va ensam i bägge husen. Den 5:e drar jue alla till varmare länder..


Snart ultraljud oxå. så vill ni gissa kön är det bar att göra de nu =P..
Hoppas, hoppas de ser vad det är för något =).



Som vanligt så är det fantasin, så ja lyssnar inte på vad folks säger...
Trött på hjärnspökena!




Ja de va nog allt från mig


Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela