Jennys tankar

tjöt tjöt tjöt =P

Publicerad 2009-02-20 20:41:31 i Allmänt,

Nu har mamma mutter kommit hem =). Skönt! nån som håller ställningarna här hemma :P.

Misse maoen ligger i mammas svindyra fotölj, som hon gjort hela veckan. Fast nu måste de vara en filt i annars får Sara inte ens nosa på fotöljen =P..



 Fick lite prsenter av snälla mamma, massa hawaii saker :).
Brun som bara den är hon, är lite avensjuk, inte nog med att man sitter i soffan och inte får ihop brallorna, man ska vara blek som bara den oxå =P.


Prata med min handledare idag oxå, ska komma dit nästa helg, håller tummarna för att de inte klipper skåpet för mig..

Har suttit och kollat på barnvagnar idag, har hittat 2 som ser bra ut å bild..
Så nu måste ja in och provdra och se hur de ser ut i verkligeheten..
Ett riktigt lyxåk ska bebben få är de tänkt.. De positiva var att man kunde ha den från nyfödd och upp till 3 år..

Var in på familjeliv oh läste lite tips om hur och när folk börja köpa..
Så stod de att köp när du känner att du har pengar lr är de har nån kampanj.. Händer de nåt me bebben så blir man ju inte mer lessen för att du har en barnvagn osv..
Så ja tänkte faktiskt börja köpa lite grejer..


Iofs ska ja inte ha barnvagnen hemma förens bebben kommit till världen, lite skrockfull kan man ju få va..

Fick sms idag oxå, men ja vågar nog inte hoppas..

Prata med Nina oxå, hjälpte henne med några böcker.. hahaha från floravägen vilken röta =P..


Ja det var väl allt för idag..

Just de vet ni va.. När ja åkte till praktiken för några dagar sen så lukta de fenjal i bilen, kommer ni ihåg de.. Min mormor bruka ha de.. 

Ska bosätta mig i bilen till sommarna tror ja, känner så många lukter där =P 


'pössen och kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-02-20 21:46:12

Fenjal låter väldigt bekant.. Men kan inte komma på vad det var? Säg mig! :)

Postat av: Jessica Persika

Publicerad 2009-02-21 13:11:04

ååå va jag e avundsjuk på dej å ditt barnvagnsköp ! :D Du e häftig du =P

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-23 08:17:36

mm, säkert har du en hel skock av välkända änglar med dig nu. Du behöver styrkan av dom alla, och den får du... Detta kommer att lösa sig ska du se...alltihopa, med både dig, bebbe och lägenhet..vänta ska du se. Jag tror också att du gör rätt i att börja köpa lite saker, så det inte blir för dyrt på en gång... kramiz M

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 08:42:21

Sara är bara SÅÅÅ söt... men kan bli klösmärken när hon ska upp... Sara-damen är ju 17år iår så hon är lite stel o hoppar inte så elegant när hon ska upp..dyra skinnfåtöljen är bara 1 år gammal... så nja... OCH naturligtvis har du med dej hela släkten

runt omkring dej..

/Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela