Jennys tankar

fy fan va bra..

Publicerad 2009-02-07 10:30:35 i Allmänt,

Tjena tjabba hallå!

Så idag var jag uppe med tuppen, inget eget val utan min käre lille katts val.
Hämtade ju Sara och har haft henne i Grums 2 nätter, så hon ska slippa vara ensam.

Hon sov hela natten, men på morgonen så börjar hon gnälla, tillslut så la hon sig väl men då va ja redan pigg.
Så bestämde mig för att brumma hem med Sara, ska ju på Vfu'n sen så de var lika bra att vara ute i tid.

Iaf hem till Slottsbron.

Tog in posten, gissa vad, me posten så fick ja ett litet kort på Cornelia. Ett jättefint tackkort! Sikken gullunge!
Var ju på hennes dop, kunde tyvärr inte stanna så länge då mitt illamåene höll på hela dagarna då.

iaf efter att ha kollat posten och sagt hej då till misse maoen, så satt jag igång och skotta.
Fy satan för skottning! Snö ska inte finnas på uppfarter, och ännu värre den där jävla kanten som plogen lägger upp!
Ja ska uppfinna nåt, de måste finnas bättre sätt att ploga gatan på än att lägga upp en jättekant för alla.
Har ni nån ide så säg gärna till.

ne nu ska ja göra mig iordning..

vi hörs ikväll, om ja nu kommer hem.. Kan hända att ja blir kvar i stan, börjar tidigt imorgon så vi får se..


Pössen

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-02-07 12:31:39

Tjena! Var ungefär hundra år sen jag var här och läste men har nu uppdaterat mig lite, sååå.. GRATTIS! När är det dags? :)

Postat av: Therese

Publicerad 2009-02-07 23:07:56

Okej :)

Jotack, det knallar på här. Borde egentligen roa mig med att packa lite istället för att sitta som klistrad vid dataskärmen, ska på Ålands-kryssning imorgon :)

Ta hand om dig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela