Jennys tankar

Kvällen den 14/2

Publicerad 2009-02-15 17:48:44 i Allmänt,

Tjena tjosan hoppsan!

Så igår då var ju jag ute, tyvärr så splittrades gänget för Magnus ville hångla :P.
Oscar hängde på oss, men de andra drog till Harrys..
Eller de kanske var vi som hängde på han..

Ia så kom vi skitsent till förfesten, hämta Magnus, hämta Håkan, in till sjukhuset och hämta grejer, hämta Martin och sen till Daniel som bodde mitt i stan.
Där satt vi och förfesta, Oscar tyckte jag va nyttig som drack en  bra juice.
Är fortfarande sugen på gula juicer, men de måste vara skruvkork.

Så de blev mest killsnack, jag satt och tjulyssna och la mig i ibland. Håkan blev klapp kanon på bara några öl, hahaha.
Så trevlig så trevlig. Martin tyckte ja skulle slå till han nångång, men ja spar till en hård park istället =P..

Blev många skratt iaf!

Frågan om vem som är pappa kom som vanligt upp..
Samma svar som vanligt..   Ett ex, som bla bla bla..

Oscar skulle både klämma och lyssna på magen, fast ja sa att du kommer varken känna lr höra nåt. Men vem vet bebben kanske låg och sjöng för sig själv :P

D sa att han håller på att gå ner i vikt och kämpat med de, själv sa ja att ja går upp i vikt, inte behöver ja kämpa för de heller =P
Känns som om magen har exploderat,  tycker den e stor redan nu. Och större ska den bli...
Uj uj uj, ska ut och köpa lite kläder nån dag, känns så töligt när man inte käner sig fin i nåt..

Lite mobbninga av de mindre som inte hade nån koll på 80-talets "stjärnor".


Oscar och en av killarna
- Larv!
-Larv?
- Larv!
- Larv?
- Men larv!
- Larv?

Humor!
Själv tyckte ja han sa larm de första gångerna =P..

Trevliga och fina pojkar, en del var singlar iaf tror ja..

Iaf sen när vi drog ut så försvann magnus in i rökrummet och hångla, där går inte ja in!

Så Oscar bjöd mig på en drink, sen föröskte han lära mig att spela blackjack. Gick ganska bra i början, sen fick han ta över.
Eftersom det var alla hjärtans dag och jag var gravid så fick jag Oscar som slav, haha stackarn.
"Jag följer dig, du bestämmer." Inte varje dag en får en Het och snygg kille till slav :P.

Han är tydligen väldigt bra på att fixa tjejer åt sina kompisar oxå. Så jag fick se 2 killar försöka iaf.. Hoppas de fick till de!

Var faktiskt lite förvånad över att så många raggare var där, har du slutat åka runt i bila på vintrarna?

Hade en riktigt bra kväll ända tills ja skulle åka hem..

Då dryghögen Håkan, gör sig påmind. Tror de var längesn jag var så förbannad. Jävla förbannade klantarsle!

Iaf först så fick vi vänta på honom, hungrig och astrött var ja! Ja då hade han varit och köpt mat, va fan du kunde väl höra om du skulle köpa med nåt..

Sen då iaf så började jag brumma min smarta väg som var att köra i rondellen vid tandläkaren och sen svänga höger så man kör utanför stan liksom.. Du kör förbi macdonalds och allt på utsidan och kommer till trafikljusen, sen är du ju i pincip vid våxnäs..

Ja men fulla Håkan satt och skrek att ja kunde fan inte hitta i stan och hans väg var mycket snabbare. jaja så jag tog vänster  i rondllen..

Så vi tog vägen om Nöjes, sen ut vid industriområdet där mamma jobbar.. för att sen åka över rud, över färjestad och sist för att köra vilse i Skåre!
ÅÅÅÅÅHHHHHHH jävla as!!! Var så förbannad så de finns inte, Hur i helvete skulle detta kunna vara en snabbare väg.????

 
ÅÅÅHHH sa till Håkan att nästa gång ja ringer och vill ha skjuss så ska ja guida dig åt helvete, vi ska t vägen över kil för att sen åka igenom edsvalla och Vålberg, grums och borgvik för att komma ut på andra sidan slottsbron.... 
 Magen har sagt poff och blivit stor..

Skrek åt han om du ska till stan nångång ska DU fan ta denna jävla vägen för en är ju såååå snabb!!
Tillslut hitta vi ut ur Skåre och kunde släppa av fyllot!!
Håkan satt mest och var irriterande: " tagga ner", "förlös" "Du Morgan, carl va tycker du?"
"Men för i H-vete, han heter MAGNUS!"


Stackars Magnus som fick sitta och lyssna på mig som skrek på en full Håkan som nästan somna i baksätet. SÄTT DIG UPP OCH SÄG HUR JA SKA KÖRA!!!!!
- Nu känner ja inte igen mig...
-AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

De tog bara typ en timme att köra Håkan från Harrys hem till honom, nåt som normalt går på en kvart!!


Efter att ja släppt av Magnus så var ja astrött, somna som en stock innan huvvet landa på huvvet..


Just de, har hört att Herr M fick hugg oxå :P, du kan väl hjälpa Håkan lite nästa gång :P


De var nog allt från mig..
Nu ska ja käka med 3 andra grabbar


Pöss pöss

Kommentarer

Postat av: Fröken N

Publicerad 2009-02-17 18:35:59

Oscar är min favorit . fast daniel han är allt bra gooooo han...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela