Jennys tankar

Äntligen

Publicerad 2009-01-03 16:57:16 i Allmänt,

Så då var år 2008 slut, det har verkligen gått i tårarnas och sjukhusets tecken.

I januari dog ju Christer som ni vet, efter de blev det mycket tårar, var även en hel del tårar innan. Sen blev mamma lite sjuk, en natt på akuten där.
Sen dog min lille farfar i april, ännu mera tårar!
Efter de så har det varit in ocu ut på akuten med broder.

Sen träffa jag Tony, han gjorde så jag fick ett leende på mina läppar, min livs bästa sommar!
Men några tårar har jag fält oxå, sen blev det lite akuten med Tony.
Min lille misse har åkt in och ut på djursjukhuset, det tar aldrig slut.

När jag blev Gravid så blev det ett leende på mina läppar, lr ja först lite panik.
Sen så hände det en grej med Tony igen som jag fällt otroligt många tårar över och helt har valt att ignorera för jag vet inte vad ja ska tro och orkar inte lägga nån energi på de.
Finns de bevis så kommer de fram!
Funderar på hur framtiden ska bli...


Så när nyår väl kom så strunta jag i att fira.
Satt hos mamma  och spela spel sen åkte jag hem och somna innan 12.

yes 2009!
skrattets år!



japp de var väl allt för mig nu

kram kram

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-01-03 19:09:37

jag håller tummarna,att det blir ett bättre år för dig.Hoppas allt ordnar sig,stå på dig du är bäst!många kramar från cissi

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2009-01-03 20:07:00

2009 blir ditt år. Du är värd det!!!

Kramar i massor!!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-04 19:32:36

Håller absolut med ovanstående inlägg! Det kan ju inte bli värre elller hur? 2009 kommer att bli ett underbart år för dig, det är jag säker på! Dels med en liten bebbe, men också kanske lite tid att hinna landa "efter" allt som varit! Kramiz M

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-05 13:50:10

2009 SKA bli ett BRA år Jenny, det är bara så punkt slut. Nu har vi gråtit klart...

trodde aldrig jag skulle längta så efter att bli mormor.. (låter lite gammalt ju:-)

Kram Mamma

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-08 16:21:56

Hoppas detta året blir bättre! =)

Postat av: fröken N

Publicerad 2009-01-08 16:58:36

uppdatera jag vill veta va som händer i ditt liv hihi

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-08 17:24:59

I morgon får vi skoj gumman!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela