Jennys tankar

Ladys Night in Grums

Publicerad 2009-01-10 01:34:19 i Allmänt,

Har precis ravat mig hem efter en kväll på stan om man nu kan kalla grums för stad..


Cissi, eller kungen i baren :P

Vi var ju ett gäng från centrum som drog ner på ladys night. Å riktigt kul var de att se alla, lite prat om dittan och dattan när vi satt och knapra på kex och glutta på andra bordets kex. Bäst av allt de va bara tjejer ja lr 2 vakter, en dj och 2 bartenders var killar förutom den manliga strippan då.

Mycket roligt att se när han gav lapdancen till folk..
Tur att vi skynda oss att välja ett bord långt bak =D..

Mycke kramkalas och bebisprat blev de, har barnvakter över högt och lågt =) tur de när man ska plugga!
Vilka töser, de är så snälla! Ja lovar de är världens bästa! Finns inga som ni tjejer!

Var med ut och tog lite luft medans de andra rökte vi prata barn och om vikt. En kille la sig i och tyckte att ja var mycket söt och inte behövde oroa mig, de va bara att klämma ut ungen sen är allt som vanligt igen..
Och japp de ska de bli, ska fixa detta och komma ut på andra sidan ännu snyggare..

Håkan vill sätta mig på blind- date oxå, iofs med en kompis men han tyckte att vi behövde nån att umgås med hahaha han är för söt..

Msna med Mathias förut, va söt han är... Alla ska va snälla annars!! =)

Iaf kvällen var super även om jag som ni ser pallra mig hem redan vid 1, men som de sa bebisen behöver sömn =P.
Tror att strippan kanske fick napp oxå, såg ut som han krama nån tjej innan ja gick...

      Sara, Cissi & Annika
Cissi, Annika & Malin

















Annika & Linda, Malin och Sara sitter i baren


Ne det var väl allt för nu

Pöss och hej

Kommentarer

Postat av: Fröken N

Publicerad 2009-01-10 09:11:19

go jenny go!!! inga finnar här inte

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-11 10:49:10

haha, vilka kort! Och cissi, hahahaha....finner inga ord, hon är bara helt underbar! Kul att se dig, och inte konstigt att du får komplimanger, u är och förlir fin, du vet bara inte om det själv.... Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela