Jennys tankar

Min dag..

Publicerad 2009-01-28 20:45:29 i Allmänt,

Hej hopp!!

Är så trött nu, funderar på om jag ska börja med järntabletterna lr inte..Ska försöka stå ut till ultraljudet.
Somna idag på lektion, det är helt omöjligt för mig att hålla mig vaken.

Idag var det en väldigt intressant föreläsning av en dam som åker världen runt och föreläser, hon hade tackat nej till japan och nåt mer land för att komma till karlstad och föreläsa för oss.. De ni!

Hon föreläste om demens, fast allt var på engelska då,men hon var jättebra.. Synd bara att jag inte orka hålla mig vaken efter kafferasten :/..

Har iaf fått klipptid nu =), fast de blir en stressig dag, slutar praktiken kvar över 3, halv 4 är ultraljudet och klockan 5 ska jag vara i Grums för att klippa mig. Men de ska nog fixa sig!
Får köra fort som fan som Ronny och Ragge så snyggt sjunger =P..

Annars har det barit en mycket bra dag, Anders ringde en sväng lite babbel där..
Sen så hade jag ett missat samtal från Annika. O, så jag ringde upp henne och det blev en liten pratstund där med.
Så har såklart herr biltema ringt, fick reda på ett snyggt "smeknamn" oxå.. hahaha Kom ihåg vad du ska hälsa han nu =P.

Har oxå påbörjat min lista, den är inte riktigt färdig än men jag har några bra punkter..

Syster har lovat att vara min back-up oxå, =)..


Prata med, Bijan, Gulnor, marylou och angelin (tror hon hter så iaf) vi prata barn, maryLou är 3 veckor före mig =). Så vi prata om lite dittan och dattan.

Sen ja såg bebben på akuten, så käns allt så riktigt, lite fladder ibland oxå.. Ska bli så spännande..

Okej kanske inte är så bra på att tona ner, men ja skriver inga dtaljer liksom =P


Pössen på er

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-29 11:15:12

Bra där... skriv en jättebra lista!! Men du får inte köra så fort från stan, lugnt och stilla ska det vara, så du kommer fram ordentligt!!! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela