Jennys tankar

Smarta drag

Publicerad 2009-01-29 21:49:41 i Allmänt,

Tjo!

Jag och Annika diskutera en kommun en snabbis, de känns som om de inte har nåt att göra där nere, så nåt snille kommer på att ja just ja detta kanske vi kan ha ett möte om..

Alla förändringar de gör inom vården nu, de kommer inte spara ett öre på de långsiktigt, helt övertygad.
Eller som när de gjorde 2 filigt på andra hållet vid bommarna??? Vad var de för snille som kom på de??
Tänk att nån sitter och får betalt för en sån idee??
Sätta 2 filer för bilarna som står helt stilla, istället för att ha det som förut.. Då bilarna som kunde köra när bommarna var nere hade 2 filigt så de som skulle till höger kunde köra..
Nej här gillar vi köer..


Ni kanske vill sno nån av mina ideer?

Bygg en rondell vi kommunhuset och släng in lite trafikljus vid konsum och ica.
Slumpa bussarna och skaffa tunnelbana eller spårvagn.
Ta bort trottoarerna så vägarna blir bredare, de rktigt viktiga åker ju ändå bil..
Spara ännu mer i vården, tvinga alla äldre ligga i våningssängar, då går de in fler i ett rum.
 

pussel

Kommentarer

Postat av: Fröken N

Publicerad 2009-01-30 23:15:59

Grums white trash(stavas de så)så sa P när han såg GWT hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela