Jennys tankar

Bara så ni vet...

Publicerad 2009-07-18 00:44:03 i Allmänt,

Hallojsan!!

Som ni säkert märkt pluppar det upp lite tävlingar här på bloggen, när ja inte kan sova så kan ja ju lika gärna tävla och hålla tummarna för att vinna nåt =P.

Nångång måste det väl vara min tur lr??

Jag och Magnus diskutera det hela, vi har varken tur i spel lr kärlek, så vad är våran grej??
Känner mig himmla lyckosam att jag har de bästa vännerna och känner de finaste folket och att jag har min underbara familj, så där ligger antagligen min tur =)


Magnus däremot kom vi fram till att han har turen med sig att inte skada sina vänner i alla klantigheter han gör.
Så i brist på andra turheter för honom så tar han inte dö på sina kompisar, känns ganska bra =P

Ne nu ska ja legta lite tävlingar =P

Pössen

Kommentarer

Postat av: Jörgen

Publicerad 2009-07-18 10:58:36

Hahaha, undrar vad Magnus syftar på med att inte skada sina vänner :D

Postat av: annica

Publicerad 2009-07-18 15:25:48

Här har du att sysselsätta dig med :)



http://unoolivstavlingar.blogg.se/

http://molnboanna.blogg.se/category/tavlingar.html

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-07-18 19:36:20

Hörru du!!!! Nu får du säga till lill knötten att h*n kommer ut snart. Det börjar bli låååååååångtråkigt att vänta på denne ;)



Ha det göttit!! Kramar

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-07-19 12:05:26

Kram på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela