Jennys tankar

Fika

Publicerad 2009-07-14 16:22:10 i Allmänt,

Hej hopp i stugan!

Så igår träffade jag 3 söta tjejer och 1 liten prins, som börjar bli stor enligt mamma Anna.
Söta Malin var det som bjöd på fika, så jag, Linda med magen och Anna med lilla prinsen Linus var det som samlades på altanen hos Malin =).

Det bjöds på jordgubbar med grädde och bullar *mumma*, många skratt, lite skvaller och förlossning/bebisprat.
Men när Linus var vaken så hade man mest ögonen på honom, då blev det inte lika mycket prat.

Helt otroligt hur en bebis kan förtrolla en så, man bara står och ler och måste titta!
Han är såå liten, fast ändå stor =P.

Riktigt trevligt att träffa alla goa töser och lille prinsen såklart, har aldrig sett han live så att säga.
Tänk att man själv varit sådär liten..

Malins bebis Bam ville också vara med och va social, men han fick ligga i skuggan och underhålla sig själv =P.
Men när det var dags för Anna och Linus att bege sig hemåt, så hoppa Bam upp i vagnen och hälsa. Så Linus fick 5 kg(?) katt som hälsa på i vagnen =P, såg så sött ut och Linus blev inte ett dugg rädd, Tror han brås på sin tuffa mor där =).

Vill ni se kort på vår fika stund får ni hoppa in på Söta Malin's blogg.

Ja det var nog allt för tillfället..

Pössen och Kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-07-14 20:33:22

Haha.. Tuffa mor... Där fick du till det =) Linus är lika lätt skrämd som mig däremot, men han var på bra humör vid det tillfälle så då gick det bra :)



Vi väntar =)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-07-14 21:40:33

Jaha, okej. :) Ja, jag har inte ens sett henne på typ hundra år tror jag! Hörde dock något rykte om att hon pluggar till lärare och att hon ska gifta sig, som sagt.



Nu smäller det snart! Jag fattar inte varför JAG är nervös!! :P



Jag hoppas verkligen att det blir min tur snart. Jag vill, vill, vill! Och tack. :) Lycka till själv du, med förlossning och allt! :D Hoppas det går bra. Snabbt och lätt hoppas vi på. Kram.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-14 22:25:03

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-14 22:26:40

Hade jättetrevligt igår!!! Lycka till nu när dagen med stort D kommer!! Hoppas på ett mms från dej eller Malin när underverket landat :) !!! Kram !!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-14 22:27:44

OKEJ...Jag försöker en TREDJE gång.....



Hade jättetrevligt igår!!! Lycka till nu när dagen med stort D kommer!! Hoppas på ett mms från dej eller Malin när underverket landat :) !!! Kram !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela