Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-07-12 23:43:49 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så igår kom mina grabbar och käka =), inte sett dom på 2 månader så det var riktigt trevligt!
Eftersom jag skulle fixa maten så gjorde jag det enkelt för mig, kycklinggratäng, ris och sallad, japp det kommer man undan med som höggravid =P.

Fast innan kilsfolket kom, så var jag chaffis åt pappa..

Jag och syster fick en varsin present av snälla farbror Magnus =), Han är så snäll!

En moster t-shirt



Och en mamma t-shirt till mig



Syster sa "men så stro är hon väl inte mot andra gravida"..
Anders höll inte riktigt med och tyckte jag såg ut som jag skulle explodera när som helst =P

Magnus sa bara tjockis =P.

Iaf efter maten och massa prat så spelade vi cluedo, de spelet gick väl inte riktigt hem hos kilsfolket. Erik och Magnus förlora med flit bara för att slippa vara med =P

Anders vann iaf och syrran hade inte en blek om vem som var mördaren =P
Efter spelet så blev det filmtittning, Magnus tyckte syster pratar alldeles för mycket under filmens gång =P

Vid 12 var grabbarna tvungna att åka för de skulle hämta Mathias i stan..

Anders, Josefin och Magnus



Josefin och Magnus



Magnus och Erik


Så jag la mig i sängen och läste, vid kvart i 2 hade pappa fortfarande inte ringt så ja tänkte äh jag lägger mig och sover.
Japp den sovstunden blev en hel kvart =P, sen fick jag åka till borgvik för att leta upp ladan. Som tur var mötte jag ganska många bilar så jag chansa på att ja skulle svänga där de åkte ut ifrån..

Hitta iaf min lille far tillslut och ratta hem honom, sen for jag te grums och somna fort som bara den =P
Ja det var väl min lördag..


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela