Jennys tankar

Lördan

Publicerad 2009-07-05 20:05:22 i Allmänt,

Sitter här med fläkten på max och alla fönster öppna, det är sååååååå varmt!!!  Ska börja tälta tror ja, i garaget.

Iaf så igår var jag ju som sagt på morbrors kalas. Var faktiskt svalt igår, nästan så jag frös lite. Hur skönt som helst!  Anders var grillmästare och fixa maten, massa sallad mums!
Sen blev det glass och jordgubbar och tårta. Så hungrig var man inte efter den middan =)..

Mamma och Gunnel



Lennart och mamma


Jessica och Thomas



Gunnel och Morfar


Lennart



Petra, Jessica och Thomas



Nipha och Petra



Gunnel, Morfar och Anders





Sen kom solen och då blev det varmt, jag som hade varit så sval hela den dan typ. Efter den snutten av sol så var jag varm som bara den och är det än.

Ringde Mattias och fråga om han ville mad på ett kvällsdopp och de ville han, vi fick en bark med på köpet oxå =).
Hann precis hem och hoppa i bikinin, väl ute i bilen igen så blåste det väldigt mycke och det var mörk som satan på himmlen.. *suck*

Men ja gasa på för att hinna hämta upp pojkarna och åka till trulsen, väl där nere så konstatera vi att det inte var badväder och det började åska. Så pojkarna tog sig en varsin cigarett iställe, mattias fick en på ett vilkor av bark, att han höll sig borta från mig =P.

Mina vänner är såå söta, vi beslöt oss för att åka till orrby och handla istället. Där inne gick vi och sucka om va vi skule hitta på nu¨då..
Så vi hyrde film och pojkarna köpte chips, själv käka jag fil. Har blivit tokig i fil!
Så åkte vi hem till slottsbron och glodde på film, jag var med på komedin, skräckfilmen strunta jag i och la mig och läste istället =P. Somna som en stock iaf, vakna när pojkarna skulle till grums, men de beslöt sig för att gå, så jag kunde somna om igen =).
Så det blev en trevlig kväll med Bark, Mattias och broder =)


Träffa sangitha, (får be om ursäkt för stavningen där, har ingen aning om hur det stavas), iaf så vi prata lite förlossning och barn.
Efter hennes första bestämde hon oxå att det inte skulle bli fler sommarbarn =P. Maj är perfekt att få i..
Prata lite om dittan och dattan =), hur trevligt som helst!


Försöker diskutera med bebben oxå att den ska komma ut snart..
Fast samtidigt är det skönt så länge h*n är i magen, för ja kan bada och svalka mig och göra lite vad jag vill.
Men sen skulle det vara skönt att slippa all vätska och min bauta mage..




Ska loägga upp en bild på mina bauta fötter nån dag =P

Ha de gott!!




Kram kram

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-07-05 22:27:54

du har en så fin mage gumman!



KRAM

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-07-05 23:09:04

Fiiiina magen :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-06 23:14:07

Håller med ovanstående..Din mage är superfin, en riktigt vacker bebgismage!! Och så fin den gör sig i den gula tunikan!! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela