Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-07-06 23:35:47 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag varken varit folkilsk lr butter, bara fruktansvärt trött.
Sover såå dåligt på nätterna, man måste jue upp på toa 15 gånger och sen vaknar jag av att jag är helt torr i munnen och jättetörstig. ja ni förstår problemet =P <---- ond cirkel =P

Blir inte många timmars sammanhängande sömn, och när jag ändå är vaken passar jag på att läsa lite.
Läst ur säkert 5 böcker på några dar..

Nu när det inte är så varmt så är mina fötter i normalstorlek igen för första gången på evigheter.. Så inatt ska jag sova utan ett berg av kuddar vid benen =)..

Idag satt jag med förvärkar sen tidig morgon långt fram till eftermiddan, nästan så ja fundera på om den lille kanske ville titta ut..
Men icke, räkna iofs inte med att h*n skulle komma idag, men ja hoppas på snart!

Har oxå pratat med Magnus idag och skrattat i massor, han är så snäll..
Han kommer bli en perfekt farbror =)

Händer inte mycket här, funderar på att börja plugga igen.. i brist på annat liksom =P

Ne nu ska ja åka te slössbron

pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela