Jennys tankar

Sunne

Publicerad 2009-07-02 22:15:11 i Allmänt,

Hej hej!!

Så vad händer här då, förutom att det bara samlas mer och mer vätska i min kropp =/..

Iaf så har jga varit i Sunne och träffat tösera =)

Annica kom och hämtade upp mig, självklart var Oscar och Lukas oxå med i bilen. De blir så stora!!!
Satt och pratade med Annica om dittan och dttan medans hon rattade bilen mot Sunne..
Vi skulle hem till Linnéa..

Väl där så var det toa besök och lite skvaller innan vi packade in oss i bilarna och brumma mot Lysvik..

Linnéa var osäker på vägen så hon tog GPSén för säkerhetsskull =P..

Vi hamna käpprätt fel!! Stefan fick gå från jobbet och visa vägen =P, var visst fel Lysvik hon knappat in hahaha

Som tur var hade Annica AC i bilen =)

Vi hittade iaf till Mormors glass.. ja nånting..

Där mums vi glass innan vi åkte till badplatsen, känns som jag bada hela dagen! Så gött!!!!!

Lite väl grunt för oss långa, men för barnen så var det perfekt..

De var jätteduktiga och "dök" från bryggan och simmade... Var så längesen jag såg dem allihop, Emilia och Annie hade oxå blivit stora =)..

Mycket bebisprat blev det och lite skvaller om folket här =P

Innan vi åkte hem så blev det en liten matbit på sibylla.. Kom hem strax innan Morden i midsomer började =).. Så en mycket bra dag i sunne blev det..

Får väl se när nästa träff blir, tar nog inte alltför lång stund (jag håller fortfarande tummarna för att det inte är 5 v kvar =P) de vill jue se bebben när h*n tittat ut..

Synd att man träffar pinglorna så sällan =/.. Får ta och ändra på detta sen..



Det är så varmt så jag skriver inte så mycket som ni märker, utan det blir nån gång ibland..


Pössen och Kramen


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-07-03 22:47:45

Du vet att du måste skriva ett inlägg varje dag nu tills det är dags =) Måste ju veta när du åker in =) Åhh, så pirrigt spännande detta är. Snart är du mamma.. tihi.. Nu blir det svalare för dig och magen iaf.



Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-04 12:12:05

Hej vännen! Mysigt att träffa gamla vänner, snart är ni ju alla mamor också! Spännande är det! 10 dagar kvar! Tänker mycket på dig, och hoppas på en date till veckan? Mina lediga dagar denna, gick åt att ladda batteriererna och huvudet... är ledig tisd och onsdag + hela helgen... hoppas nåt av det passar! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela