Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-07-08 00:43:04 i Allmänt,

Hej hej!!

Så idag har jag sovit hela dagen känns det som, somna inte förens efter 3 igår (lr imorse hur man nu vill se på de)..
Försökte läsa en tråkig bok och somna, men på nåt sätt blev det tråkiga intressant..

Jaja så dagen bestod av att läsa en bra bok och sova emellan åt, riktigt gött!!

Lite tv tittande hann jag oxå med, sen så har jag varit ute på en promenad med Jörgen och broder. Vi gick till Ica, kan säga att det gick inte fort. Magen är så tung så ryggen värker som bara den efter en stund..
Men vi kom hem till slut =P, skönt att få komma ut i friska luften lite..






Ringde vårdcentralen imorse igen, vaknar fortfarande av att vänster örat värker som bara den ibland. Riktig sån där ja tar en kniv och snurrar i örat på dig värk.
Börjar bli trött på att höra att allt beror på graviditeten, spelar ingen roll om man så har feber och brutet ben =P.

Sen så har mitt högeröra börjat krångla igen =/ ja ont ska man alltid ha..

Jo jag har ju bakat kokosbollar idag, skulle bjuda Jörgen och broder på de efter promenaden =P. Lennart och mamma passa oxå på att äta ..



Ja det var väl min dag..


Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: SmålandsJenny

Publicerad 2009-07-08 09:58:57

Å vad sugen på chokladbollar jag blev nu.... måste köpa några... orkar inte bakas

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-08 15:50:12

Mmmm om ni visste vad goda dom är....

/Birgitha

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-07-08 18:26:34

Määh... tappar hakan Har din bror långbyxor? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela