Jennys tankar

kvällsnytt

Publicerad 2009-07-09 20:59:17 i Allmänt,

Hej hopp!!

Kan säga att "starka" Jenny sa inte nej till pizzan =P..
Men som Anna sa, man behöver kalorierna =P

Körde jue broder till tåget i onsdags, så han är på festival och kommer hem på söndakväll.. Vill att min broder ska komma hem så vi kan sitta och titta på tv.. Bara han som orkar vara upp på nätterna med mig =P.

Ikväll så skulle jag egentligen ha varit på Ronny Eriksson, men mamma fick ta med elektrikern iställe. Känner att sitta ute i regn och huttra är inte riktigt min grej nu + att jag börjar bli sjuk igen. Nyser hela tiden tycker ja, känner mig helt febrig och har ont i kroppen.. fast det kan jue vara att jag är så trött oxå =P..

Så idag har jag inte nån hemma, sitter helt själv.. Är iofs chaffis åt syster yster, så henne ska ja hämta inatt.. Så är det nångång värkarna ska sätta igång så är det väl ikväll =P

Men det är rätt gött att vara själv, ligger på soffan och kan bestämma över tv'n själv =).

Ne ska ta en liten tupplur nu tror ja..

Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-10 00:04:47

Du äter ju för två, såklart du ska ha kalorierna. =)

Postat av: cissi

Publicerad 2009-07-10 09:41:24

kram på dej

Postat av: Gaby

Publicerad 2009-07-10 10:39:28

Fan, bara 4 dagar kvar nu!! :) skit va kul :D hoppas allt e bra me dig. å lyckatill me allt! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-10 12:24:39

Nej, Jenny, vi går på bio istället... går det nåt på lördag tror du??? (så kan vi käka pizza också :-)

Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela