Jennys tankar

Irriterad

Publicerad 2009-07-05 18:26:31 i Allmänt,

Hej hopp!!

Nu kommer det mer gnäll, är folkilsk fortfarande och ja kan inte sluta vara de.
Sur och grinig för jämnan känns det som.. Iaf mot familjen.. De får ofta ta mina suckar, orkar knappt svara när de frågar nåt..

Bara suckar och svarar nåt otrevligt..  Iaf igår var vi på kalas hos morbro Anders, han har ju fyllt år.
De bjöd på grillat, mums så gott!!
Iofs var jag supersur när ja kom dit, allt ska vara så jävla omständigt!!!!!!!
Man kan inte bara gör det enkelt för sig, nej man måste svara med en 20000 ords mening när man ställer ja lr nej frågor. Sen ska de tjatas om allt annat *suck*.

Blev bättre när kusinerna kom och man fick se lite nya ansikten, tror det kan vara det som behövs. Jag är ju jämt hemma nu och ser familjen jämt. Varmt, jävligt och värk i kroppen. Så det påverkar väl oxå humöret.. + att kusinerna pratar med mig om nåt annat än barn och bebis saker..

Så måste man äta, jag är aldrig hungrig i denna värmen. Så trött på mat så det finns inte om det inte bjud på grillat då, fast det äter man oftast på kvällen och då är det lättare att få i sig nåt.

Brukar ligga i sängen och läsa böcker bara för att slippa prata med folk..

Irriterad som fan på att min bebbe inte får nån far som bryr sig, om man tänker på alla jävla skit ja fick stå ut med under vårt "förhållande".  Fast samtidigt känns de gött att slippa bråka..
Är väl egentligen mer irriterad på att det är stört omöjligt att få nåt svar..
Äh skitsamma, får ja inte prata med han snart så får företag som kan detta ta över.  Nåt måste iaf hända snart..

Ja de var väl allt gnäll för tillfället

Kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-06 23:12:48

Herregud, jag tycker inte att du gnäller, förstår däremot att du är irriterad!! Och ledsen blir mn ju också mitt i alltihop! För att tänka positivt så har du ju bara en bebbe, med honom hade du ju fått en trotsig barnrumpa också.... styrkekramar till dig! M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela