Jennys tankar

En helt normal dröm

Publicerad 2009-06-07 18:26:10 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så inatt, på morgonen hade jag en knepig dröm.

Jag hade ett nytt husdjur nämligen en blåval och den fick plats i köket. Fast det måste ha varit nån blandning av en blåval och nåt mer för den kunde gå runt hemma. Den var hungrig så jag skulle mata den. Maten köpte man i en sån där stor hundmatssäck.
Iaf i köket så buffa den till mig så det for mat över hela golvet, så jag bestämde mig för att jag och "valen" skulle åka till öna så skulle jag mata den där.

Helt klart logiskt ii denna dröm.

iaf när jag öppnade dörren så fick ja se min ärkefiende Richard Hammond (ni vet han från top gear.)


Han och jag hade nåt bråk så han stod vid sin silvriga sportbil och skrek nåt åt mig..

Ja sa att jag inte hade tid för jag skulle åka till öna, men ärkemuppen skrek lite till och började gå ut ur sin bil.
Jag ropade då på min val och sa till den "Sätt dig på richards bil, sitt fint där nu".

Så min val hasade sig ut ur huset och kravlade snällt upp på richards bil och satt sig, hahaha bilen blev helt platt och Richard blev ännu surare.

Vet inte riktigt hur vi tog oss ner till öna, men väl där så tog jag min båt, som mycket lägligt låg vid bryggan och åkte ut medans ja kasta valmat efter båten. Hade en mycket fin och röd skopa som jag grävde i säcken med.

Som ni alla vet kunde jag ju inte hälla ut allt på engång ur säcken, för då skulle de sjunka till botten och min val skulle inte kunna äta sig mätt.

Sen vakna ja, men de var en helt okej dröm. Och vilket ljud valen hade för sig!

Andra gravida drömmer om bebisar och namn och allt som hör till, ja drömmer om att jag har en val.


kramkram

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-06-07 21:08:24

Finns såna som drömmer att de föder en pepparkaka eller en limpa :)

Postat av: Fröken N

Publicerad 2009-06-09 21:41:17

hahaha, vilken lustig dröm.... puss på dej å H*n där inne i maggen

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-09 21:44:35

dags för en magbild nu tycker jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela