Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-06-26 22:45:11 i Allmänt,

Hallå hallå!!

Vilket härligt väder vi har, även om jag gömmer mig i skuggan =P
Idag skulle jag och Fesk till trulsen, men den lille muppen låg och sov hela dan =P, så jag tog med broder och Mattias istället..
De satt i skuggan och jag satt i solen med magen i vädret, lite sol måste man jue få på sig. Självklart smörjer jag in mig!

Satt där och skvallra och prata + att vi fika lite. Var jue tvungen att muta med dom =P. Men det var riktigt skönt vid trulsen, blåste lagom mycket.

Sen bar det av hemåt och börja göra sig iordning, vi skulle iväg på kalas i Grums idag. Kusin Sandra fyllde år=).
Sandra hade blivit kidnappad imorse av familjen och shoppat, blivit klippt och sminkad i örebro. Så kom hon åkande på en HD hem..
Inga dåliga grejer de.
Riktigt trevligt kalas/fest blev de, mycket folk!
Satt och prata förlossning och barn med 2 trevliga tjejer, några skratt blev det oxå när jag berättar om min situation hahaha..
Ja lite komiskt är de, Magnus sägher alltid att de borde göra en såpa om mitt liv =P


Jo Idag fick jag en remiss till röntgen på posten, japp nu ska hjärnan kollas. Lite nervös faktiskt..

Ja det var väl allt för idag, kort kommer sen.

Är trött som en gnu nu, så natti natti!!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela