Jennys tankar

Grillning

Publicerad 2009-06-27 22:53:48 i Allmänt,

Gokvällens!!

Så nu har jag kommit hem från grillningen, hur gott som helst!
Nipha är Grums bästa kock, ja lovar!!
Längtar redan till Lördan när vi ska fira Anders och få grillat igen =).

Mobba mamma lite för den snygga blusen, som enligt henne är :Tuff, det går jue in lite här =P
Påhejad av elektrikern blev hon oxå =P
Inge större fel på den, men den är såå turist, Elektrikern har en riktig hawaiiskjorta.. En som ser ännu värre ut..
Som Lennart sa Den är så ful att den blir snygg =P..

Ne ja ska inte klaga, alla mina kläder ser jue sprickfärdiga ut när de sitter på mig.. Tänker inte köpa några nya för att ha i några dagar ( japp ja ¨håller fortfarande tummarna för att bebben vill titta ut snart och inte om 5 veckor)..

Jaja till efterrätt fick vi rabarberpaj, riktigt mumsigt.. fast jag inte är så förtjust i just rabarber..
Blev en riktigt trevlig kväll, fast jag kan vara jävligt bitter och folkilsk, ska försöka sluta klaga och sucka ja lovar..



Elektrikern



Söta Mamma



Nipha



Pluffsiga jag




Morbror Anders



Ja det var väl allt för nu


Pössen och kramen


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-28 00:07:57

Härligt med grillat, men nu blir jag orolig! Varför ska hjärnan röntgas??? mAILA GÄRNA, FÖRJAG MÅSTE VETA... MINA VARMASTE KRAMAR TILL DIG! m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela