Jennys tankar

Idag då..

Publicerad 2009-06-16 16:33:21 i Allmänt,

Hej hopp!!

Nu blir det mer gnäll =P

Så inatt har jag sovit asdåligt, vakna flera gånger av att örat värkte som satan.
Har ju inte haft ont i örat de senaste dagarna  utan haft ont i käken när jag tuggat och så.

Var iaf riktigt irriterad inatt för ena sidan kunde jag somna på, sen vakna jag av att jag låg på andra och då värkte de örat som satan.
Jävla skit!

Ringde vårdcentralen och fick komma dit iaf..
"vanlig förkylning" sa gubben ochh skrev ut några tabletter..
De var nåt prov som var förhöjt sa han så ja fick tabletter..

"Vanlig förkylning" okej, men varför i h-vete blir alla vanliga förkylningar v'ärre och värre?

När jag kom från Vårdcentralen så hade snälla Annica varit här och lämnat löneförmånen =), Tack snälla!
Blir till att prova sig fram sen..
Så nu är nästan väskan färdigpackad, har även lagt ner nässpray och lite näsdukar ifall de skulle bli för snart =P


Jag kan inte fatta att ja ska ha barn snart, lr ja förhoppningsvis går ja inte över 2 veckor. Men om man ska räkna från förlossningsdatumet så är det inte så länge kvar.
Tänk att bebben snart ska flytta ut, det är så overkligt på nåt sätt.


Igår så kom pillan till Grums =), Hon och Roger vågade sig hit fast jag satt och snora som en dåre. Hoppas att jag inte smitta dem. Var riktigt trevligt! Prata i massor, mycket skratt och kvällen avslutades med en liten spelomgång.
Det kom fram att Pillan har blivit en riktigt dålig förlorare, Roger berättar så mycket roligt.

De är såå söta ihop!
Bara jobbet kvar nu då pillan =P

Ne nu ska ja åka till slottsbron och snora där ett tag

Ha det gott

kram kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-16 21:12:03

Åh va spännande att bebben snart ska flytta fr magen och ut i stora världen!! Tråkigt att du ska va asförkyld, hoppas det går över fort nu! Snygg vrålåk bebben ska åka i!! JO vet du, När jag hade fått Liam och låg på hotellet kom alla frågor om varför han gjorde si och så osv. Jag hade köpt en bok innan där det stog jättemkt bra grejjer om barn mellan 0-6 år eller vad det var ... jaja hur som helst, tipset är att ta med en liknande bok som du kan bläddra i när bebben är född och du undrar vad du ska göra med den där lille söte saken fniss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela