Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2009-06-24 19:59:23 i Allmänt,

Hej hopp!!

Ni njuter väl av vädret hoppas jag!

Igår satt jag ute och läste min nya bok hela dagen, så den blev urläst igår =P..
Idag började jag på Marilyn Mansons bok, så jag har suttit ute idag oxå.. Läst och löst korsord, hur härligt som helst!!
Har massa böcker sen förra rean som jag inte hunnit med att läsa, för skolböckerna har gått före..

Men Annika din klant, missa de som man väntat på i ett år, på tisdag kommer det ett påminnande sms ifrån mig =P

Kanske ska förklara att jag har inget emot klingan, mer så att jag kanske har undvikit folk som brukar handla på ica affärerna =P

Här kommer ett magkort, jessica tyckte att det var dags för ett nytt.. Så det är bäst att lyda =P




Har mina vanliga byxor på mig, men det börjar bli väldans tajt som ni ser =P


Har börjat lägga på mig vätska oxå, så mina fötter ser ut som elefantfötter, har bara en stor klump nere vid fötterna =/
Så man sover jätteskönt nu, som ett V, ligger högt med huvet så det inte ska värka i örat och sen har jag fötterna högt.
Knappt man får plats själv i sängen för alla kuddar =P

Ikväll är det Miss Marpel för den som vill trots kvällssolen och sitta framför tv'n..



Just de, hörde på radion att man ska få springa topless på badhus..
Va tycker ni om detta???

Jag kan förstå om man vill vara topless på stranden för att slippa de vita linjerna, så bruka vi sola i Strömstad där man inte kände nån =P.
Men vad är vitsen med att springa topless på ett badhus??
Visa upp sig??

Vart drar man gränsen, då borde ju nudister oxå få bada på badhus, näck alltså.
Nudister har ju iaf "egna" stränder.. Så man kan välja vad man vill se och inte se..

Har köpt 2 gulliga thekoppar idag =), så nu ska jag dricka the till hösten =P

Imorgon blir det prover och barnmorskan, och en sväng till bibblan..


Ja det var väl allt för idag..


Pössen och kramen 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-24 20:30:02

Nedräkning, nedräkning... det kan ju bli ....när som helst nu!!! Kramiz M

Postat av: lisa

Publicerad 2009-06-25 09:00:49

Kika in! Lycka till med graviditeten!:)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-25 11:38:04

Det gör jag gärna!! Vi ser till att vi hinner det till veckan tycker jag!! Kramiz M

Postat av: Tilla

Publicerad 2009-06-25 20:22:38

Det var tider det, när vi solade i Strömstad! Kommer aldrig glömma när vi försökte gå till Capri. Bästa promenaden ever tror jag ;D Vill minnas att du hade plåster över hela fotsulorna efteråt ;D hihihi, din lille tjockis :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela