Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-06-30 22:28:00 i Allmänt,

Hej hej!
Så igår satt jag inne i skuggan hela dagen, fy satan i gatan vad varmt det var..

Upptäckte oxå att vi faktiskt har luftkonditionering i pumpen, så den gick på högvarv i går kan ja säga..
Iaf runt 6 så for vi till trulsen för att ta ett dopp, blev ett kort dopp.
Broder var med och doppa sig till knäna, Magnus var oxå med och han doppa hela sig..

Fast vad är det med killar, varför i h-vete ska de spotta och äckla sig i vattnet??
Jag badar här och har ingen lust att simma in i erat spott!!
Lr så spottar de på vägen upp, där man går barfota..
BLÄ!!!

Var precis lagom temperatur att bada i och fläkta lagom mycket på land. Perfekt!!








Efter badturen var jag jättepigg och satt igång och städa och plocka här hemma, fick med broder oxå.
Tror han hjälper till mest för att jag inte ska bära och ta i så mycket själv..

Höll på att damma, torka grejer, rensa och dammsuga fram till halv 4 imorse..
Tur som man har ringde syster vid 10 och väckte en, och stre om ikke viktiga grejer..

Ja det var mitt måndas dygn =P


Pössen och Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela