Jennys tankar

Party Party

Publicerad 2009-06-04 15:31:43 i Allmänt,

Japp igår släppte Grums bästa tjejer loss, med "lite" vin, lite skvaller och en massa skratt!!
Jag pratar naturligtvis om *trumvirrvel*  Centrumgruppen!!
 

Alla bruttor samlades i lokalen, den nya fräscha, fina och stiliga lokalen! De hade det verkligen jättefint!

En efter en ramlade tjejerna in, väl på plats och lite förfriskade så besämde vi vart vi skulle ta vägen. Vi behövde ju ha ett tak, vädret var jue lite ostadigt och en gräsplätt där vi kunde spela kubb.

Efter lite diskussioner om plats och några missförstånd om trulsen och bingo så for vi till Jättesten. De rikigt coola hänger vid skolan det vet väl alla =P..

Trevligt och roligt hade vi iaf.

Vi började med att packa upp allt och Camilla blev chef över kubbspelen, fixa lag och allt sånt.
 Marita hade hushållet med sig i en liten korg. Tur att vi har Marita, hur skulle utflykterna annars se ut? 
Förts matchen så vann "mitt" lag, Jag , Cissi och Malin.. Vi slog ut Linda, Marie och Gunvor. Det var inte min förtjänst kan jag ju berätta =P.
Sen fick de vinnande lagen mötas och Guess what, Vi vann!!! Pompa och ståt till oss=P!

God mat hann vi oxå med, söta Malin och Marie hade fixat käket, såååå gott och vilken potatissallad! Den ska ja snika till mig receptet till =P.

Vi satt och käka och prata, vi hann med vikingar och blödningar =P. Lite skvaller, svärsöner och bebisprat.
Mycket skratt blev det denna trevliga kväll, gjorde inte ett dugg att det blev lite kyligt och blåsigt.

När kylan började domna bort våra fingrar gick vi till lokalen för att ha tipspromenad. Så vi satt där en stund och det blev lite mer skvaller och skratt.
Dessa underbara tjejer är så goa så man kan inte annat än att le och ha roligt ihop med dem!
Och som jag lovade sist jag skrev om Centrum så kommer det nu bilder på dessa sköningar..

Världen vore mycket rikare om det fanns fler som dom, Här kommer några av grums bästa iaf!!


Linda, Marie och Gunvor 
        

Maria och Annika
                                                     


   

          2 bebis magar


 
      





 
                                                                      


Marie och Malin

Camilla, Gunvor, Annika och Linda



Malin
       

   Camilla och Marita


Cissi, Annika O, Sara, lite av Annika A och Ann-Lisbeth
  



Där har ni min kväll, trevligt sällskap och god mat.




Tack för en jätterolig kväll Centrum!!


Vill ni inte vara med på kort så är det bara att säga till!


Kram kram



Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-06-04 21:33:20

Ja, jag hoppas på att vädret här hemma är fortsatt dåligt. ;) En och annan god paraplydrink lär nog slinka ned ja, du har så rätt!

Vad roligt ni såg ut att ha med centrumgruppen! :)

Ha det så bra här hemma! Kram.

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-06-04 21:36:31

Va bra att du skrev vilka som vann för det fatta aldrig jag :D

Postat av: Buzaan

Publicerad 2009-06-05 21:38:08

Halloj! De är ingen fara vettu, brukar kika in på din blogg ibland oxå o glömmer såklart bort o slänga in en kommentar då o då..



Men de är kul o veta vem som kikar in i ens blogg :)

Allt bra med dej/er?

Postat av: Brand

Publicerad 2009-06-06 03:04:06

Får inte vara vid jättesten skolan utan tillåtelse, regerien ger en böter på 200000 min!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela