Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2009-06-09 23:22:00 i Allmänt,

Hej hej alla glada, er surisar väljer jag att ignorera!!

Vad händer i denna änden av Grums?
Var hos barnmorskan igår och fick träffa en person, mycket trevligt. Satt där i nästan en timme och gick igenom en hel del, även lite lagar och sånt.
Känns bra att ha fått ett ansikte =)


Ska tillbaka till barnmorskan imorgon, det ska klämmas och kännas på magen.. Så ja hoppas att inte bebben har hunnit med att göra nån kullerbytta sen sist..
Ska även ta lite nya prover imorgon, men än så länge ser allt bra ut =)..

Kan inte fatta att jag är mamma om några veckor!
Tycker inte det är längesen jag berättade för släkten och nu är det bara några veckor kvar.
Fattar inte vart tiden har tagit vägen, tur man har nåt att göra iaf så man slipper sitta hemma och uggla!
Va gjorde jag för 34 dagar sen??

Känner mig mer pigg i kroppen nu än vad jag gjort tidigare, då när jag mådde illa och allt (förutom idag som jag har spytt som en gris då) fast det är bara 1 dag och nu mår jag bra.

Känner för att ta långa promenader, längtar efter att få bada och simma, vill ut och åka inlines (ska naturligtvis inte ställa mig på några förens bebben är ute ur magen), Vill ut och dansa och skratta hela natten.

Annars så har det inte varit så mycket idag, de vanliga tv kvällen med Ugly Betty, Desperate Housewives och sist men inte minst Top Gear.

Ni missa väl inte Betnér igår, vill se han igen. Han får rava sig till karlstad nån mer gång tycker ja. Så kunde han ta med sig Johan Glans i släptåg.
 

Ne nu blir det sängen

Natti natti

Kommentarer

Postat av: KusinMellan

Publicerad 2009-06-10 13:19:18

Det går tokfort de här ju ! Känns som det var nyss jag satt å gapa åt dej i en evighet i julas :) Är de nått speciellt du önksar dej till din bebis ?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela