Jennys tankar

mera blarr

Publicerad 2009-06-07 00:49:29 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag då, vad har hänt.. Ja inte mycket har varit så där trött i huvvet men inte i kroppen..
Pluggade lite, ska sätta fart imorgon på riktigt..

Var iväg och handla lite, sen satt jag, syster och Putte och glodde på fotbollen. Tydligen är det viktigt att man skriker framför tv'n när det är fotboll =P.
Själv kan ja sitta och skrika till en spännande film gå inte in där, gå inte in där, men spring då, SPRING!!

Var iaf en sväng till Cheers, fattar inte varför man går dit. Men jag var tvungen att få se lite folk, håller ju på att tråka ihop här hemma.
Ska bli gött sen när man flyttat till staden, fast det är jue iofs 1 år kvar.. Men då kanske man kan ta tag i detta med utelivet..
Lite skvaller med Maria blev det, träffa nån tjej som brukade vara in på min blogg, det var trevligt!
Träffade en hel del överförfriskade människor.


På slutet nu så var det en mycket trevlig kille som kom  och sluddrade fram Tjena bejbi, ska vi ligga lite sen`?
ja va tror du här sitter jag höggravid och nykter, självklart ska vi ligga lite sen, gå hem och börja utan mig du!
Nötter!!
Grumsfolk!

Efter de sluddrandet så gick jag hem, för nu var folk för dryga!!
Jag vet att ja ser bra ut, titta lite och låt bli att sluddra mig i örat!

Just de, jag träffade jue Maria kilhgren oxå, som ska bli farmor för 3:e gången. Grattis!

Nog dags att jag börjar hänga med karlstafolket igen, så man får lite klass på kvällarna =P.
Privatfester i grums är bättre.. Ne ska planera en tripp in till staden och ha lite kul, kanske den 13:e när jag går på sommarlovet på riktigt..

Prata en del med herr Dan också, det är en snäll och trevlig kille de.  Säger vad han tycker! Man borde diskutera oftare med han =). Gillar hans historier och hans barnprat..

Full fräs är det på bebben oxå, det är så länge kvar men ändå så kort. Magen står åt alla håll ibland, ska bli så himmla
kul och spännande att träffa denna lilla person som jag har varit med och gjort.
Mest nyfiken på om det är en han eller hon, vill veta nu!! Försöker muta bebben om du är en tjej sparka nu då så ska du få det lr det sen när du fyller år =P..
Den strategin funkar inte kan jag meddela =P..


Just de en lagom full Kim Hulting ringde förut, haha så söt! Vi måste ta och träffas nån gång nu..
Sen innan jag gick hem så hade han ringt igen, då var de inget lagomt full han var haha..
De e lille kim de =P ska hitta på nåt nån dag med han..


Ne nu ska ja försöka sova, kommer väl gå sådär, inte ett dugg trött...

Jaja

nattis

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela