Jennys tankar

VC

Publicerad 2009-06-04 14:25:24 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så igår var jag lite nervös, fick ett brev på posten från vårdcentralen att jag skulle dit och ta bort hudförändringar..
Men jga hade inte ringt och fått nån tid.
Annars är det ju jättesvårt att få tider och nu huxflux så skulle ja få komma dit utan att ens tjata mig till en tid för att titta på mina fläckar.

Iaf gick dit och fråga tanten i reception om varför jag fått denna tiden, om det hade blivit nåt fel i systemet.
Hon gick iaf och prata med läkarn och kolla så det inte blivit nåt fel..

Så kommer hon tillbaka och säger att Nej läkaren vill prata med dig, du behöver inte betala idag heller. Hann tänka många tankar om att det var nåt fel på den senaste leverfläcken som skickades på analys.

Satt i vänrummet och tänkte att skynda på nu tanten, säg vad det är du vill..
Se man hispar upp sig för ingenting.

Fick iaf komma in, så förklarade läkaren att sist när hon tog bort leverfläcken så tog hon för lite så de inte kunde göra någon analys. Så hon var tvungen att ta mer nu.
Yes, tänkte jag.. För då skulle jag ju få bort en till utan att bråka om saken.

Hon titta lite på mina ben och peka tillslut på en "prick" och sa ska vi ta den?

Nej det ska du inte alls sa jag, för det där är en inflamerad hårsäck.
Du får ta den där..
Så nu fick jag äntligen bort min äckliga kula på benet =). Göttans mos!!

Ont gjorde det oxå, oj vi bedövar lite till..
Ja gör det du..

Vet inte vad hon lyckades komma åt men en punkt gjorde skitont bara hon peta lite på det med fingret.. Bränner som satan i det idag.. Tänkte de när hon höll på att rota på benet.. Här ligger jag och gnäller över att det gör ont när hon tar bort en liten prick, jag ska ju för höge farao klämma ut en bebis snart!
Kände mig skitlarvig!

Annars så var det massa plugg och annat dol igår under dagen.

Ha de göttit

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela