Jennys tankar

Blarr

Publicerad 2009-03-25 08:35:22 i Allmänt,

Tjeena!

Så jag och min gode vän Anders diskuterade navelludd en kväll..
Som ni ser har man som "vuxen" mycket viktiga saker att prata om =P

Iaf jag sa att Q alltid har/hade massa navelludd..
Och jag fattar inte vart allt ludd kommer ifrån, ännu mindre hur de alltid hittar in i naveln..

Ni bode ju lämna spår efter er..

Vi kom oxå fram till att navelludd alltid har någon nyans av blått..

Klär dom sig i helvitt nog fan är luddet blått..



Så hur kommer detta sig??
Vi kom inte på nåt bra svar..


Sen så har jag suttit och funderat på vilken låt som blir årets sommarplåga..
Man måste ju försöka hänga med ungdomen =P

Tidigare sommrar har de ju varit så klockrena så man kunnat listat ut de, så man tröttnat på dem innan sommarn kommit..
Ingen glömmer väl boten Anna..

Vad var de för låt förra sommarn?




Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela