Jennys tankar

...

Publicerad 2009-03-28 23:05:30 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så pluggandet har gått sådär idag..
Har varit så trött och liten och somnat flera gånger under dagen..

Händer inte så mycket här.. Lasse har satt igång med att leta bil åt mig, ska bli kul och se om han hittar nån bra.

Fuskade lite på earth hour oxå... Var så kissnödig och när de var 5 minuter kvar var jag bara tvungen att gå.. Och då måste man ju få tända lampan, de kan inte räknas va??
Ja skyndade mig iaf.


Sen måste jag önska A & J ett stort Grattis, skriver inge mer om de ifall de e någon som missat nyheten. Skriver mer om det någon annan dag. Men jätteGrattis till er!!

Ne nu blir de sängen


Kramen

Kommentarer

Postat av: Tillalilla

Publicerad 2009-03-29 03:15:56

Bra och diskret där på namnen :P Jag måste, lite tråkigt erkänna att jag var på jobbet under earth hour och missade allt :( men jag var med i fjol iaf :) Dessutom var ju alla lampor i min lägenhet redan släckta ;)



puss

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-30 11:48:32

Visst är det skojigt!! Hoppas det går fort och din lille bebbe, kikar ut också! Kramiz M

Postat av: Gaby

Publicerad 2009-03-30 19:01:11

ja säger som tillelilla... ja va på jobbet så ja kunde inte vara me.. eller så va ja de för ingen va hemma så allt vart släckt redan :) kram

Postat av: Tilla (igen)

Publicerad 2009-03-31 00:39:56

Vänta nu.. A och J?? P och J menar du väl? ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-02 23:19:39

nu var det dålig uppdatering du ;) ses på söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela