Jennys tankar

LÖRDAG

Publicerad 2009-03-15 19:29:45 i Allmänt,

Hej hej!

Så vad har jag haft för mig, mer än att ligga i sängen och snörvla och pumpa nässpray som en tok.

Igår fick jag vara chaffis åt min far som skulle iväg med ett gäng grabbar på whiskeyprovning, enda nackdelen var att inte nån av grabbarna dricker whiskey hahaha.
Men de e ju trevligt att komma ut och träffa folk..
De har de ju iofs rätt i =P..

Så jag körde iväg folket till sonesson, sen åkte jag hem till Lasse och titta på melodifestivalen.
Elvis sjöng med till låtarna och var envis med att riva på fotöljen =P.

Funkis och jag låg i en varsin ände av soffan, så söt så söt!

Skulle ligga på magen och kraffsa på en hela tiden man inte klappa henne =P..

Iaf Lasse visa var kylskåpet och datorn fanns, fast ja sa att ja vet var de finns =P..
Enda han glömde var att visa var tändaren fanns så den fick ja leta efter ett tag.

Gillar Lasse han är alltid så snäll och rolig..
- Men varför köpte du en sån bil?
- Ja men, ja hade inte mer pengar hahaha

Klockren kommentar tyckte folket..

Iaf så gjorde taccos till melodifestivalen, Funkis var väldigt intresserad av maten, men väldigt duktig och la sig till rätta i soffan när hon inte fick nåt..

Jag brukar ju vara ganska trött på kvällarna, så jag funderade på hur i h-vete dom skulle komma in om ja somna..

Iaf så vakna jag av att Lasse ringde, då hade bara pappa ringt i 20 minuter hahaha..
Rattade hem Lasse och sa att han hade mat i kylskåpet och några grejer på bordet som inte är mina..


Just de Lasse tyckte att rättlåt vann =P..


Sen så pratade jag med pappa..
Jag tror inte han vill att jag ska lämna Grums, för han beättade att han funderade på att köpa ett hus till mig.
Ett Hus!!
Han tyckte att ja men de e ju ungefär lika dyrt som att bo i lägenhet och du betalar ju åt dig själv då liksom..
Så har du ju gräsplätt och allt sånt där, de e ju bra när man har barn..

Visste inte riktigt va ja skulle säga mer än att ja hellre bor i hus än i en lägenhet i Grums, eftersom jag inte vill bo på nåt av områdena som lägenheterna finns på.

Men vi får vä se vad som händer, kanske slutar med en lägenhet ändå, vet bara inte vart ja ska leta.. vill inte bo på Orrby, inte Järpegatan, inte på "fel" sida av Grums, inte centrum...

Men de var ett väldigt snällt erbjudande iaf!


Ne nu är det Gossip girl

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela