Jennys tankar

Godmorgon

Publicerad 2009-03-17 10:30:19 i Allmänt,



Godmorgon gott folk!

Så idag vaknade jag tidigt, näsans fel!

Iaf när jag väl var vaken kunde jag ju lika gärna gå upp, brukar slå på tv'n och titta på Vakna med the voice.
Men imorse så gick jag upp och gjorde scones, var så sugen på de.

Så tidig som man var så passade jag på att ha de klart lagom till mamma steg upp och ville ha frukost =P
Får ju passa på att fjäska lite, för snälla mamma.

Annars är det hon som springer benen av sig och tar hand om lilla mig =P. 

Blev iaf riktigt smarrigt, så mamma var nöjd, ännu nöjdare blev hon när hon lämna köket och jag fixa disken och allt sånt =P.


Ja de var min morgon än så länge, nu ska ja begrava näsan i böckerna

Pössen på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 11:33:02

Jenny, det var helt underbart att få nybakade scones till frukost en vanlig tisdag!

Jag var på vårdcentralen imorse och jag förstår en av dina vänners tidigare inlägg om G...

Kram

Mamma

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-03-17 14:40:35

Bergvik är det jag har varit på och inget annat...

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-17 14:54:15

TACK vad du äör snäll!!! Det är ju på amatörnivå än, men vem vet? Kramiz M

Postat av: Sara

Publicerad 2009-03-17 15:11:43

jag ligger också hemma och är bomförkyld.. tack och lov för nässpray säger jag bara! skulle inte överleva annars.. ha de gött!

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-03-17 18:23:33

Kom hem till mig tidigt imorgon och baka scones. Säger till Johan att han kan låta dörren vara öppen så det är bara för dig att gå in och börja baka så jag också får nybakat när jag vaknar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela