Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-03-21 12:25:58 i Allmänt,

Yo, gott folk!!

Min misse tatt var inge bättre idag =/..
Ringde veterinären och fick komma in..

Så typiskt att de ska bli på helgerna bara..
Iaf så åkte in och de klämde och kände, titta på ögonen och massa sånt.. De vet inte vad som är fel, så min lilla bebis blev inlagd.
De kunde vara nån förgiftning, propp, hjärnblödnning, men förhoppningsvis så är det inge allvarligt.

Hon vingla lite för veterinären och spydde när vi kom in..
Ja sa att ja inte riktigt känner igen Sara, hon har ett annat utryck i ansiktet. Hon ser nästan snopen och förvirrad ut, inte alls som hon brukar..

Va jättejobbigt att lämna min lille misse, men de skulle ta prover på henne och ge henne dropp, så förhoppningsvis skulle de kanske räcka med de.

Tur att snälla pappa ställer upp med plånboken, han tycker att de e så tråkigt att "köpa grejer som inte syns, medans mamma får köpa barngrejer..
Men ja ja sa att de betyder lika mycket att du ger mig sånt som inte syns för ja skulle inte klara de utan att du hjälper till..
Han tankar jue, köper böcker, betalar misse maouen, böter ja massa sånt.. Vet att ja låter hur bortskämd som helst, men ja e verkligen glad över att de kan hjälpa till så ja slipper studielån och annat.

Får ge mamma och pappa mina första löner sen när ja får jobb, de ska alla fall få nåt riktigt fint då!

Tillbaks till katten då, de skulle ringa om proverna visar nåt lr om hon blir värre.. Annars får hon nog komma hem imorgon..


Ne nu ska ja fixa disken, sen blir de plugg!

Kramen

Kommentarer

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-03-21 13:28:55

Usch, vad jobbigt när djuren inte mår bra. Håller tummarna att det löser sig, kramiz

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-21 13:42:46

Min katt hade bla de symptomen när den blev glykolförgiftad. Håller tummarna på att det inte är det din misse blivit....

Postat av: Milla

Publicerad 2009-03-22 22:25:52

Snällt av päronen att hjälpa till med pengar, men vadå, menar du att du inte har nåt studielån alls och därmed inga egna pengar what so ever att röra dig med? Måste ju va skitjobbigt isf. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela