Jennys tankar

söndag

Publicerad 2009-03-22 10:11:12 i Allmänt,

Hej hopp!

Så veterinären ringde precis, min misse bebis blir kvar en natt till.
Kalium och vita blodkroppar var lågt och njurfunktionen var lite nedsatt, men de kan det visst vara på äldre katter.

Hon är lite rädd och kryper mest omkring, sa veterinären.. Undrar va min misse tror, hon fattar ju inte varför hon är där.. Hon kanske tror att ja lämnat bort henne..
Ska skämma bort henne som bara den när hon kommer hem.

Hon hade inte ätit nåt och hon ska få mer dropp idag, så förhoppningsvis ska de få ett urinprov idag oxå, så de kan kolla lite mer. De tyckte iaf inte att hon vingla lika mycket idag så det är ju bra =).

Min lille misse!

Sovit jättedåligt inatt!

Och vet ni va, jag har exploderat och ökat säkert 3 kilo på en vecka. Känner lite panik över detta, dax att börja röra lite på sig.. Fast ja litar inte helt å mammas våg, så ska dubbelkolla när ja e hos barnmorskan..

Ja har ju ökat lite lagom sådär, tycker ja själv.. Men nu verkar de va slut på de =/.
Så nu måste ja ta mig iväg och simma, vill bli av ed min förkylning bara så ja kan ta lite längre promenader och så..


Ne nu blir de plugg


kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-23 08:36:18

Stackars stackars dig...förstår vad ledsen du är när missen är sjuk, men hon är snart piggare ska du se. Vad det gäller vikten, så tror jag inte det är någon fara, bäsen vill bara ha lite svängrum, hihi...kramiz M

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-03-23 14:09:26

Hoppas det går bra med missen, håller tummarna!

Och du, vikten är inget att oroa sig för :)

Jag har gått upp 15kilo (!) men jag tror att jag inte har några problem att gå ner dom. Och bebisen är värd det :) Tänk på att må bra bara :)

Många kramar till er alla 3

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-23 21:06:54

Hoppas missen mår bra snart! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-24 10:20:45

Kikar in och undrar hur det gått med missen?? Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela