Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2009-03-19 21:10:52 i Allmänt,

Hej hopp!!
Så idag har varit en riktigt bra dag, har varit i stan på ett ställe där jag fick massa tips =).

Hon tyckte det var helt rätt att jag har mina staket, jag ska ha ett barn inte 2!
Va riktigt bra at få komma dit känner ja.
Sen bar det av till skolan för lite plugg innan vi börja..

Sen var det dax för föreläsningar, suck så segt de gick!
+ att runt 2 så säcka jag ihop totalt, som vanligt.

Fattar inte att de ska va så svårt att hålla sig vaken, de e som hela kroppen stänger av sig. jobbigt att lyfta armar och bara röra sig.. sen somnar ja på ett kick.

Har så jäkla ont i ryggen oxå, vet om ja ska sitta lr stå..

Iaf efter föreläsningarna så var det dax att träffa Nina...
Träffa Nina och Matz i stan, prata om folket som gick förbi =P..
sen var det dax för mig och Nina att dra oss till bion =)..

Så den här dagen har varit jättebra, bara massa positiva saker.

Känns så bra att veta att ja gör rätt =)..

Ne är astrött som ni märker, därav de dliga inlägget..

atti natti på er gott folk

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela