Jennys tankar

ZZZZzzzznark

Publicerad 2009-03-07 16:23:59 i Allmänt,

Hej hej!

Så då har man jobbat, kul att träffa tjejerna =). Men va rörigt, kan ju ios va att ja inte jobbat på ett tag..
Känner mig som en jobbig nybörjare, "Va ska ja göra nu då?".. Men de var riktigt kul att få jobba lite.

Måste passa på att säga ett stort Grattis till Linda oxå! Grattis Grattis!
Bara Sara kvar nu då  =P.

Imorse vakna ja halv 4 av att ja mådde illa, uuurk!

Käkar ju en tablett varje dag och då brukar de gå någorlunda, men så missa ja att ta en igår, de ska man inte göra!
Hoppas de ger sig snart!

Idag läste ja tidningen hos en av de äldre, herregud va löjliga folk de finns.
Fast i ilska e ja oxå ganska löjlig, kanske kan fråga x om de.. Iofs är han lika löjlig så de går på ett ut.
Man ska inte räkna med min snällhet!

Idag bär det av till staden, de e herr Matz som ska firas =), får se hur länge man stannar e asatrött..

Å vet ni va Mötley Crüe kommer till Sverige, ja vill se, jag vill se!!!!!
De var Sara som upplyste mig om denna viktiga detalj!

Hallå alla grabbar och de verkar vara "sams".
Vilken upplevelse att få se dom..

Sitter och  diskuterar med mamma om jag ska våga åka till Borlänge lr inte.. Det är nämligen 22-27 juni, vill iofs bara se dom sen kan ja åka hem.. Men ska man våga åka höggravid, man kan ju lika gärna få lite för tidigt fast man är först föderska..

Ska ta mig en funderare på detta..
De kunde väl komma till Arvika lr nåt..

ne ska böja leta kläder nu..

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-03-07 18:21:05

Om du bestämmer dig för att åka tycker jag inte att du ska åka ensam. Det är ju som du säger att du kan komma

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-03-07 18:22:22

att du kan få för tidigt. Ha med dig BB-väskan och journal också för säkerhetsskull :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-08 11:50:57

Tack så mkt. Smart diskussion där oxå :) . JapP bara sara kvar nu som ska gå med magen i vädret...men, hon blir säkert smittad av bebissjukan så den magen kommer nog snart ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-08 15:04:02

Åh jag vill oxå se Mötley!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela