Jennys tankar

lite snabb bloggning

Publicerad 2009-03-05 08:14:38 i Allmänt,

Hej hopp!

jag får väl uppdatera lite här innan pluggandet börjar igen..
Misse maouen ligger här brevid och kurrar som bara den..


Som ni ser har ja hittat inställningarna och datumet är rätt =P


Så vad har jag haft för mig då, igår så plugga ja hela dan, sen for jag till centrumgruppen och jobba lite :).
Pluggandet går sådär, men de blir hårdplugg nu..
Skulle va så gött att få kryssa av den från listan.

Jobbandet då..
Va skitkul att träffa tjejerna och de äldre.
En del kände igen mg iaf. En tyckte att ja inte skulle ha bytt frisyr, de säger hon jämt till mig =P.
Har jag uppsatt så är de bättre nersläppt, hon är för söt.

En annan fråga vad som hade hänt med vikarierna i centrum, han titta på magen och fråga om  alla har  varit ute på rajtantajtan? =P

Gick iaf med Cissi, tur att hon har koll!
Själv tyckte ja att de var lite rörigt, inte varit där på jättelänge.
Vi töla om dittan och dattan, namn, pojkar, lite barn och tonåringar.
Andra magar, kilon, så lite skvaller.

Vi hann med en snabbis till ica oxå, för som ni vet är batterier livsviktigt =P.
Får ta nån dag när tentorna lugnat ner sig och komma och hälsa på alla centrumtjejer..

Ne nu blir de plugg

Har'e gött!!


Pössen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela