Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-03-20 22:38:32 i Allmänt,

Hej hopp!!

Idag har oxå varit en bra dag, hade en rolig föreläsning!
Daniel som var modig få gå upp och strippa för oss, så föreläsaren kunde rita han på ryggen =P.
Visa  var lungorna satt, hur man knacka och hur de skulle låta.. Sen vart man skulle lyssna och vilka ljud man kunde höra..

SnällaLinda hade med sig tentan som ja fick kopiera, nu jäklar ska de pluggas.. Eller nja, iaf i 4 dar, har en stor tenta som får gå före..

På lunchen så tjata jag, Nina och Marie om arbetet och lite annat smått och gott :P

Kikat på lite bebiskäder idag oxå =P, svårt att låta bli..

Undrar om nån har varit dum mot min katt, hon var ute en kort snabbis förut.. När hon kom in så var de som om hon inte kunde hålla blicken stilla och hon ramla omkull och kunde inte hålla balansen.
De e nämligen fulla ungdomar överallt ute, är de nå speciellt idag?

Var massa folk ute i Slottsbron och massa ute i Grums, har vi gamlingar missat nåt?

Iaf så ligger misse maouen och sover nu, ska ha koll på henne och se hur hon mår imorgon. Vet inte riktigt vad de var med henne, men hoppas de inte är nåt allvarligt..
Min lilla bebis, som ska bli storasyster =P.

Har fått mycket gjort idag, känner att energin är på rätt ställe nu..

Ska fortsätta greja med Bullens present nu..

Skepp och Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela