Jennys tankar

2 Mars

Publicerad 2009-03-02 21:07:26 i Allmänt,

Hej hopp alla glada!


Idag är jag glad, käner mig glad i hela kroppen, förutom lite smärtor i rygg och ben..
Men till och med de går bra, bara ja inte sitter still för länge lr anstränger ryggen för mycket.

De e så götta att vara tillbaka i skolan, undrar om det är de som fått fart på vårkänslorna.
Har hamnat i en bra basgrupp oxå, så det är skönt!
Eller ja de 2 vi jobbar med är jättesnälla, de andra känner jag inte så bra.

Har äntligen fått tag i barnvagn också, blev skitglad över att den inte stod med bland de sämst som man ine skulle köpa..
Var ju tvungen att beställa en barnvagn senast 15 mars, så jag och mamma prata lite om de och vi kom fram till att hittar jag ingen begagnad innan 15:e så beställer vi den.

Så jag var lite nervös för att jag skulle bli 8000 fattigare, men så hitta vi en på nätet i Hallberg.
En jättefin, ser knappt använd ut..
De hade haft den ett halvår, för sen hade de fått en ny vagn av mormor. De måste ju va rätt färg och allt sånt där vet ni =P.

Så nu har jag barnvagnen klar, med tillbehör och allt =), känns gött att kunna beta av lite i taget =). 


Iaf så idag hade vi föreläsning på eftermiddan, guuuu så tråkigt!
En tant som satt och läste innantill från ett powerpoint hon skulle lägga ut på hemsida sen. Va i h-vete gjorde vi i skolan??
Iofs gjorde de inte mig så mycket, somna som vanligt.

Måste ta upp denna trötthet med barnmorskan, för jag blir bara tröttare och tröttare och de kommer bara pang poff.
Och jämt vid samma tider, jag blir blek och kroppen stänger ner allt typ.
Så somnar ja så snabbt, finns inget som kan hålla mig vaken, en gång hann jag knappt hem.. Håll på att somna vid ratten..

Fast de e lite bättre jag däckar bara en gång om dagen nu =P, så de går framåt.
Och jag spyr inte varje dag längre =),




ne nu ska ja se på tv..

pöss pöss

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-03-03 11:57:28

får vi se bild på vagnen? ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-08 10:18:30

haha..vad fint!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela