Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-03-24 15:57:18 i Allmänt,

Hej Kaj, Hallå Bojje..

Kommer inte ihåg vad de var reklam för, men reklamen kommer ja ihåg =P

De blir en salig blandning på inläggen nu.. Hoppar lite imellan dem oxå, så de ska bli extra rörigt..

Iaf S-HLR kursen idag, funderar på att köpa handskar och en mask att ha i bilen.
Man vet ju aldrig när olyckan är framme..

iaf så i lördas samlades släkten hemma hos Nipha och Anders.


Nipha som alltid blundar på kort, men lika söt för de!


Nipha tyckte det var så längesen vi var samlade och bestämde sig ör att bjuda på mat =).
Nipha är en av Grums bästa kockar!!

Vi "barn" hamna som vanligt vi barnbordet i köket.. Den yngsta utav oss fyller 20 i år och vi sitter vid barnbordet.. Vi borde döpa om de bordet..
Ja e ju snart 30..
Men jag blir uppflyttad till vuxenbordet efter sommaren då min lille bebbe får ta plats vid barnbordet iställe för mig =P..

Iaf massa tjat som vanligt när vi kusiner träffas, men inge tjaffs den här gången =). Alla uppförde sig, kan bero på att vi inte hade något spel i närheten =P.

                

 Till hockey dricker man öl, som ni ser är det bara en som är hockeyintresserad..



Stannade inte så länge för magen och ryggen värkte nåt så in i norden + att ja var trött och förkyld.

Men vi fick middag och efterrätt, i like efterrätt. inte så ofta man har de, iaf inte hos mig.

    

Mamma och Lennart, ni vet den där elektrikern =P, var oxå med.. Men de fastna inte på kort, de gjorde inte Moster Gunnel eller morbror Anders heller..



På Söndag bjöd mamma mutter på mat för syster yster skulle ta med sig sin nya kille hem och presentera han.
En riktig trevlig och social prick.
Verkar va en mycke bra kille för min lilla syster, sen är de bara att han ska klara av släkten =P.
 
Men man får ju försöka göra gott intryck iaf...




Kramkram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-03-24 17:34:34

Tror det var reklam för silja line om jag inte minns helt fel :)

Postat av: Fröken N

Publicerad 2009-03-24 18:34:51

japp barret blev jättefint=)



jag har varit inne på fejan och smokat på din systers kille han va riktigt snögg.. puss på dej vännen

Postat av: Milla

Publicerad 2009-03-24 18:43:03

Jafan, skor kan man verkligen inte få för mycket av! :) (Fast enligt Jonas så kan man visst det.

Nuförtiden muttrar han att ett gammalt par ska ut ur garderoben om jag köper ett par nya)



Gött att börja få pengar igen kan jag tro. Jobbigt att leva på ingenting. :/

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-03-24 21:55:39

Jodå, vi hade det mysigt. Presenterna var också fina. =) Allt bara fint med mig och magen. Tråkigt att vänta nu bara. Hur är det själv? Vore kul att träffa dig någon dag, men du har väl fullt upp med skolan antar jag? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela