Jennys tankar

Tenta.. suck!

Publicerad 2009-03-28 09:09:47 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Trevligt att just du kikade in =P..

Så i onsdags var jag duktig och gjorde våfflor som alla andra i Sverige.
De ni, inte varje dag jag får sån lust att laga mat..

Bor hos pappa för tillfället och här blir man inte lika bortskämd som hos mamma =P..
Brukar snika mat av mamma när hon gör matlåda, gillar inte att laga mat.

Allt ser äckligt ut olagat, eller ja det mesta då iaf... uuuhhh!!
Kan iofs vara att jag har slutat med mina må illa tabletter nu, eller burken tog slut rättae sagt.

Ska be Sofia om ett nytt recept, till de dagar de e som jobbigast.

Iaf våfflorna då, gjorde GI-våfflor, de ska ju va nyttigt sägs de.
Sen att man lassa på våfflorna med massa onyttigt är jue en annan femma, men de kändes nyttigt iaf =P


Gillar inte att ha grädde på våfflorna så de fick räcka med sylt..


På torsdagen så var jag in till skolan en snabbis, vi skulle ha seminarium.
Alla satt typ och läste innantill, har ju en stor tenat på måndag.. Så då passar de jue verkligen att lägga ett seminarium på torsdan..

Vi blev godkända allihop iaf, sen klaga vi lite på att det var dumt att ha de innan tentan.
Vi satt och prata om omvårdnadsteoretiker, såå tråkigt.
Orka knappt lyssna på mig själv jue!

När jag ändå var i stan så passa jag på att hämta biljetterna till The Rocky Horror Show, den ska visst va jättebra sägs de.

Jag och Nina passa oxå på att springa in på HM, kika på lite mammakläder och lite bebiskläder.
Så sött!
Tråkigt bara att allt e typ vitt lr nån dassig 70-tals gul, vill veta vilken sort e e som simmar runt i min mage..
Ne ja e inte ett dugg nyfiken.

Orkar inte hålla mig så länge till så jag får nog åka och köpa lite bebiskläder. De e så pyttigt och sött!

Är så trött på kvällarna nu, så i torsdags la ja mig halv 8, sov som en stock!
Vaknar ju innan 6 varje dag iaf, så kan ju lika gärna lägga mig i tid.
Igår pluggade jag hela dagen, från 7 till 8 på kvällen.. Inte många pauser blev de heller!

Känner mig lite duktig, ast de verkar inte som om så mycket fastna..

Idag får jag göra vad jag vill fram till 10, sen är de plug som gäller!


Pössen på er!

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2009-03-28 11:52:34

Rocky Horror Show är verkligen skitbra! Du kommer inte bli besviken. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela