Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-05-30 00:19:00 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag har jag haft en riktigt latar dag, sov länge för en gång skull.
Vaknar jue iofs 15 per natt typ, så det var gött att slippa sitta trött hela dagen.

Vakna iaf av att handleden värkte som satan, kunde inte använda handen alls i morse..
jaja, så kan det vara..

Iaf så idag bestämde vi oss för att luncha med herr Hartin, mycket trevligt!
En massa rapande från hans sida som han så klart skyllde på mig =P. Jag ville sitta ute i solen, men blev nedröstad av dessa 2 killar..



Efter en stunds käkande så åkte vi till trulsen, satt där i solen och prata lite om allt mellan himmel och jord. Mest prat blev det väl om att brollan skulle med till Kristinehamn..
Broder var inte lika sugen på detta, han hade precis varit på vårdcentralen. Vilken hjälp man får här, ska följa med han nästa gång och se till att han står på sig. Bara lyssna på hjärta och lungor och sen säga att allt är bra och att det kan bli så ibland. Va fan!




En tur till systemet hann vi oxå med innan Putrick skull med bussen..



Och nu på kvällen så har jag kört mamma och några ur hennes körgäng, de ska avslutning idag, ska ut och hämta dem inatt.


Har oxå varit chaffis åt Magnus och Jörgen som skulle in till staden, dem slipper jag förhoppningsvis hämta..


Imorgon så ska jag vara chaffis åt pappi. Så jag bor i bilen denna helgen..

Så behöver ni skjuss vet ni vem ni kan ringa =P..


Ja det var väl allt för nu


Pössen









Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-30 11:05:36

haha, stackarn, har du öppnat taxi verksamhet? Men tänk vad mycket innestående du kommer att ha efter denna graviditet? Vi tänkte täffas vid halv 7, jag o marie fixar mat till själkostnadspris, säg till om du inte vill vara med på det utan ta med eget, resten är inte 100 % fastställt men vi hörs innan! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela