Jennys tankar

Lista

Publicerad 2009-05-28 22:33:04 i Allmänt,

Lista igen då, har inget bättre för mig..
Hitta denna hos Sandra



Tio första.


1. Första bästa kompis: LinnéaZaring
2. Första bil: Har aldrig ägt en bil, men ja har bilar ja kan köra när ja vill..
3. Första kärlek: Den första var nog Tommie Persson
4. Första husdjur: Mitt första egna djur var en kanin som fick namnet Nina
5. Första semester: Typ Danmark lr nåt
6. Första jobb: Kontorsjobb på ABB
7. Första köpta skiva: Ingen aning.
8. Första riktiga kärlek: Det var nog Rick
9. Första piercing: I ögonbrynet, saknar mina piercings, blir kanske nya nångång..
10. Första konsert: Ingen aning, Barncancergalan kanske, gyllene tider??



Nio senaste.

1. Alkoholdrycken: Har för mig att det var Cider, men det var ju som sagt ett ag sen..
2. Filmen du såg: ??
3. Ringda telefonsamtal: Magnus =)
4. Bubbelbadet: Ingen aning??
5. Spelade cd: Nån bland CD i bilen..
6. Kyss: De ska vi inte gå in på..
7. Gången du grät: Idag, blir för mycket energi åt ett håll ibland..
8. Måltiden: Lunchen idag, oxpytt
9. Skratt: Idag i sällskap av Mattias och Broder



Åtta har du någonsin:


1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit arresterad: Nope
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, När jag såg Rick visste jag att ja skulle ha han.
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, såg en hårig sak tjock sak en gång, uhh de ska inte sticka upp massa lurv..
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja..
6. Haft ett one night stand: japp
7. Busringt till någon: haha, ja.. Helikoptern är fortfarande bäst.. Vilken surgubbe
8. Trillat omkull så någon ser dig: Ja, är väl ingen vits att ramla om ingen ser en..



Sju ja eller nej.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar: Ja.
2. Kysst någon av samma kön: Ja.
3. Haft sex med fler än fem personer: Ja
4. Testat droger: Ja, fast det beror väl på vad man räknar till droger
5. Sökt till en dokusåpa: Nej.
6. Gjort något olagligt: Ja.
7. Spelat ett instrument: Ja.



Sex saker jag gjort idag:


1. Varit i skolan
2. Varit hos Barnmorskan
3. Tagit en tupplur på soffan
4. Kört bil.
5. Ätit glass.
6. Skvallrat



Fem favoritsaker utan inbördes ordning:


1. Mobilen.
2. Datorn
3. Citron
4. Fläkten
5. Pengar.



Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördes ordning):

1.
Magnus
2. Malin, berättar ja mycket klag för
3. Syster
4. Broder


Tre val:



1.Blått eller rött: Rött
2.Sommar eller vinter: Sommar
3.Choklad eller chips: Choklad


Två saker att göra innan du dör:


1. Se mina/mitt barn växa upp
2. Resa
Kommer inte på nåt bättre nu, trött som bara den..



Ja det var väl allt..


Pössen

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-05-29 02:21:49

Din lista va mycket finare än min :P

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-29 10:05:34

Har du tänkt något på den 3:e....? Är det jag som är Malin, som du klagar för, så tycker jag inte att det stämmer! Vi har ju så mycket roligara saker att prata om, som bebben, och vilka låtar vi ska dra i förlossningssalen... ont det gör ont, tar vi bara en kort sväng tycker jag, tränar hellre in, 4 sekunder, hihi.... många varma kramar till dig o bebben, saknar er lite redan.... kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela