Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-05-18 23:28:52 i Allmänt,

Fan jäkla piss blogg, suck! Varför ska det krångla när man skrivit färdigt allt?
De kunde väl krångla när man bara hunnit 2 meningar..

Iaf så idag har det varit en lång dag, är helt slut i kroppen. Ryggen, armarna och benen värker.. Har släpat runt på en massa skolböcker idag + datorn. De e fan tunga grejer de, uppför trappor och nedför trapppor.
kände iofs att jag inte var tipp topp imorse efter att jag möblerat om hemma och städat. Ska lyssna på kroppen och ta det lite lugnare nu och inte bära så tungt.

Iaf så i skolan idag gjorde jag och Marie klart vårat arbete, hoppas man blir godkänd så man kan lägga det bakom sig. har oxå börjat med skallskador och vätskebalans tentorna idag, ska försöka hinna klart med dem imorgon så man kan ägna resten av tiden till paton..

sen är det ju dax för att plugga på kad, pvk och venprovtagning snart eximination. Något nervös inför det, hoppas jag blir godkänd och att man får nåt träningstillfälle innan jag ska börja praktiken, när de nu blir..
Så nåt att göra finns det alltid här, gött de iofs så man slipper sitta och uggla hela dagarna och vänta..

Så följde jag med mamma idag när hon skulle köpa en spjälsäng. Hon ska ha en egen som ska stå här, hon tror att hon kommer få vara barnvakt jämt =P. Ne men min mamma är så söt! Iaf när vi skulle sätta ihop spjälsängen såg vi nog ut som 2 gamla kärringar. Mamma har ju ont i ryggen och kan knappt röra sig. Jag är stel som bara den och har ont i kroppen, så det går inte fort på jättestensgatan precis.

Vi typ småbråka om vem som skulle böja sig =P.. så fick jag jättefina tavlor av mamma idag, hur söta som helst! Hon är så snäll min lille mamma =)..

Tur att jag har såna snälla föräldrar som ställer upp och stöttar en! Så fort jag oroar mig för nåt säger mamma att det tar vi då när de kommer. Så har du ju mig och pappa som kan hjälpa till..
 
Ne, nu blir det sängen..

pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela