Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2009-05-11 01:59:17 i Allmänt,

Tjosan!

Vet ni va, idag var jag på Burger King och köpte en glass.. Broder köpte hamburgare och gissa vad, kolla vad jag fick..

Humor =P

Som Lasse sa, ah där kommer de en tjockis, hon kommer köpa mycke glass =P
Lite humor var det..

Va ut till lasse en snabbis idag efter 5, ringde och fråga om de var hungriga och det var dem.. Så jag och broder åkte dit med en Pizza till dem..

Har ju glömt att berätta att nu när jag hämtar folk på nätterna så ser jag väldigt mycket djur.

Sista jag hämta pappa sprang det en stor räv på vägrenen, så jag brosa så klart in och kör jättesakta förbi. sen hade jag en kräsen hare framför bilen, som var för fin för dikeshoppning.
Jag försökte ta mig förbi men de gick inte, så jag stanna bilen och försökte rikta ljuset ut mot skogen, den gubben gick inte heller. Hare satt still mitt ivägen!
Så jag började köra igen poch den hoppa sick sack framför bilen till vi kom till en avtagsväg, då hoppa haren in på vägen. De tog inge tid! =P

Sist men inte minst stod det en stor älg mitt ivägen när jag kom och brumma. Inte blev den nå rädd, stod där och glodde innan den sakta lunka vidare. Jag däremot blev lite rädd och tänkte shit tänk om jag kommit lite tidigare..

Just de såg ett rådjur som hoppa över stora vägen typ vid milko i stan, jag satt i bilen och skrek spring spring spring! Så de skulle hinna över innan bilarna kom..

Men alla djur överlevde vad jag såg iaf..


Så har jag varit på bio idag, Magnus fråga om jag skulle med.



Blev en sån där impulsgrej =). Så nu har jag äntligen sett Män som hatar kvinnor =),. Hualigen vad jag skvatt ibland, nästan så jag gömde mig bakom Magnus axel =P. Blev en riktigt trevlig kväll.
Ett tips bara kan va att inte gå på en 2 timmars bio gravid. Benen värkte, ryggen värkte och baken.
Har fått som de känns som om de e nåt som trycker mot svanskotan, känns himmla obehagligt, ont gör de oxå.
Inga sköna säten att sitta i som gravid!

Fast de kanske blir en bio till helgen oxå, Jörgen och Magnus fråga om jag skulle med.
Sen så ska ju Matz och erik få tummen ur så ska vi på Wolverine.


Ja det var min kväll!


Är trött som ett as, kan va därför det är så rörigt och svammligt!

Kramen och pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela