Jennys tankar

Idag..

Publicerad 2009-05-13 11:11:49 i Allmänt,

Hej hopp allihopa!

Så det är plugg som gäller för fullt här.. Ska klara tentorna, kommer bli hårt till sommarn har jag en känsla av.. Fast om bebben kommer som h*n ska, ska de nog gå bra!

Funderar på att gå ut och gå lite i solen, ska passa på att ta blodprov då oxå..
Händer inte så mycket här, plugg, plugg, plugg och lite skvaller i telefonen.

Magnus är för rolig, Anders är sjukskriven så han har allt id i världen för mitt tjat =P

Skulle jue ha träffat Nea och Annica idag, men vi är nog värmlands upptagnaste tjejer =P.. Vet inte hur länge vi försökt att få till en träff.. Men det händer alltid nåt..
Sist jag träffa dem tror jag var i februari typ, så det börjar bli dax nu. Tror vi ska försöka oss på nåt nästa vecka..

Ska ringa Lisa sen, se om vi kan få till en liten träff idag..


Ne nu blir det en promenix..

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela