Jennys tankar

Idag då..

Publicerad 2009-05-15 23:21:57 i Allmänt,

Hej hopp!

Vet ni vad, idag har jag hållt i en sköldpadda, en jätteliten söt! 3 år var den.
Japp jag har nämligen varit hos Lisa idag, suttit i solen och pratat om allt som hör till vuxenlivet. Vi satt även i skuggan och fika, men det blev så förbenat kallt så vi fick gå in och värma oss.

Sen satt vi oss i solen och titta på Lisas gubbe som tvätta bilarna. Har inte sett Lisa på år och dar så det var riktigt trevligt!
Vi satt och prata och klockan bara sprang iväg. Vi sa att nu får de inte gå så lång tid mellan gångerna, det är alltid för lång tid mellan gångerna.

Har ju självklart pluggat idag oxå, skrev klart jättemycke så det känns skönt. Nu ska de bara in i huvvet oxå.. Men de fixar sig!
Vad dagarna tickar iväg nu!! nu går det för fort igen, fast de kanske tur att man har nåt att göra så man slipper väntan. Finns jue tentor till sommaren oxå =P..

Bad Magnus kolla upp nappar åt mig oxå, han är jue på köp barnvagn nu. SKa inte ha latex nappar iaf, så vill jag att  de ska vara anatomiska.. Lite skeptisk till silicon nappar oxå, så jag tror de får bli de där naturnapparna(har iofs inte kollat upp dessa nappar men de låter nyttigast iaf). Ska skaffa nån nappflaska oxå ifall man inte kan amma, man vet jue aldrig. Så det får väl bli nån i glas tror ja..

Har inte hänt så mycket mer idag, har suttit i solen med mamma och strit om allt mellan himmel och jord. Imorgon ska ja hem till pappi och fixa och dola..

Kan inte bestämma mig för om jag ska ringa E lr inte.. Känns ändå ganska lungt nu.
Just de tant Nina har jag ju pratat med, hon får en alltid att skratta =P..
Hon satt och njöt i solen med lite vin.

Så glad över att jag känner så många fina människor, ni är så underbara allihop! Vad vore livet utan er!
Ta åt er mina vänner, ni är guld värda!

Kramen

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2009-05-16 19:47:59

he he nappar ja :) Oscar ratade allt vad napp hette och använde mig istället. Jobbigt då stundtals (men mysigt), men otroligt skönt att slippa sluta med napp. Lucas däremot älskar sina nappar, men han accepterade bara de anatomiska i silikon (? de är iaf genomskinliga) så dem kör vi på. Dock är det typ dags att starta kampen om att sluta med napp nu snart...

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-17 21:12:48

De vänner du har, har du för att du själv är en vän, eller hur? Verkar som du haft det gott, både umgåtts, solat och fikat...Inte bara tentor med andra ord! kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela