Jennys tankar

Idag

Publicerad 2009-05-23 17:35:57 i Allmänt,

Hej hopp gott folk!

Så igår var jag apans trött, börjar få lite krämpor också så det ska bli gött att få komma till barnmorskan snart..
Iaf så igår hade jag tråkigt, så jag tvinga med pappa till stan =P.. Eller jag klippte han, så fick han följa med till staden =P

Leta efter bebiskläder, vill ju ha några fina som ska med till BB.. Hittar fasiken inga! Allt är typ uppdelat, killsida och tjejsida sen har du lite vitt i mitten, tråk!

Hade så jäkla ont i går så ja kunde knappt gå, men envis som man är gick jag sakta men säkert runt i alla affärer.. Hitta lite plock, men inge annat..


Idag då... Har pluggat järnet idag, Maj's och tant Runes sitte någorlunda nu, imorgon blir det Thomas och Krave. På måndag ska ja börja plugga till skallskadetentan som är den 27:e..

Har även haft tid för lite skratt idag, det är ju ölprovning i Borgvik, så jag är obligatorisk chaffis som vanligt. Iaf så har vi suttit hos Lasse i 2 timmar och haft det trevligt. Gosat lite med Saga och Funkis oxå..
Så himmla mysigt i Borgvik och ännu mysigare när det är fint väder =P Roliga historier som vanligt, haha
Lite barn snack som vanligt..

Så nu sitter jag hos mamma och hänger innan jag ska ut och hämta "grabbarna"..

Så nu blir det lite surf och plugg igen..

Kramen

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-23 23:59:43

ska du oxå skriva 4 & 13 juni? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela