Jennys tankar

Måndag..

Publicerad 2009-05-27 22:41:08 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!!

Så vad har nenna haft för sig nu då?

Kalla mig själv för nenna när jag var liten..

Nenna sessen, sa jag alltid och tryckte mig själv på näsan när jag var lessen =P. Var säkert helt logiskt då!

Jo iaf, var ju i borgvik och hämtade pappa och Fredrik efter ölprovningen, gu va folk blir dryga =P. Men va tyst nångång, ni blir inte smartare av alkohol!

I oktober ska jag dricka mitt första glas vin, ska se om jag blir nå smartare =P..

Iaf efter turen till Borgvik, så for jag och flelik till Aronsson. Lite tjat och skvaller blev det. Tyvärr så drog risk ut på tiden, de blev aldrig klara.. Undrar vem som vann??
Var ritkitg roliga att se dom och sitta i soffan och prata med Aronsson (han åkte ut först =P).  Dricka dricka och käka onyttigheter, det börja bra iaf.. Jag käka äpplen =P..
De sluta iaf med att jag och Aronsson satt och typ sov i soffan..

Sen så har det varit massa plugg, och lite plock hemma..

Ja det var väl allt för mig..

Hade massor att skriva igår, men kan inte komma på vad nu =P..


Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela